moechy Geplaatst: 10 december 2016 Rapport Geplaatst: 10 december 2016 Assassins creed was ik zomaar vergeten vermelden. Topacteur die ze voor deze rol gekozen hebben. Michael fassbender deed een uitstekende rol in black sails als captain flint. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 MUST SEE!!! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 december 2016 Rapport Geplaatst: 22 december 2016 Na het zien van een 7 minuten durende promoscene uit Dunkirk in IMAX 70mm, kan ik wel bevestigen dat ik naar die film uitkijk. Heel erg benieuwd om te zien of Nolan ook een ijzersterke oorlogsdrama kan maken Reageren
Platypus Geplaatst: 11 januari 2017 Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Momenteel kijk ik toch wel uit naar Brimstone, een donkere western van de Nederlandse regisseur Martin Koolhoven. De acteurs in de film zijn onder andere Kit Harington en Dakota Fanning. Ik ben benieuwd wat deze western te bieden heeft. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2017 Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Ik kijk uit naar Assassin's Creed, ik weet dat hij al in de bios is, maar bij mij in de buurt alleen in 3D, dus ik zal op de DVD versie moeten wachten. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 februari 2017 Rapport Geplaatst: 6 februari 2017 Terug na 20 jaar: Jahoor Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 maart 2017 Rapport Geplaatst: 19 maart 2017 Heb net kaartjes gehaald voor een voorpremière voorstelling a.s. woensdag, ben benieuwd of het wat goeds in Reageren
Niked Geplaatst: 24 maart 2017 Rapport Geplaatst: 24 maart 2017 (bewerkt) Ik wacht ook nog op La La Land & Fifty Shades Darker, maar die koop ik later wel op Blu-ray. Bewerkt: 24 maart 2017 door Skullz-000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.