Jump to content

Fatale error smpa60

Recommended Posts

Geplaatst:

69p1m8.png

Dat is de error,

en mijn system specs en Display specs,

20if4ed.png

fog8rp.png

Help me alsjeblieft, en ik was al eens mijn gta iv code kwijtgeraakt, toen had ik geen problemen ermee, ok pc was gecrasht maarja, niet door gta iv, maar ik was code wkijt, dus heb ik een nieuwe gta iv gekocht, en ook die nieuwe geïnstalleerd, of zou ik de andere gta iv(beide cd's heb ik nog) proberen???

Nogmaals sorry voor repost, wil zo snel mogelijk weer spelen.:puh:

Trouwens, kan de pics niet aanpassen, wil een mod of admin dat doen? :puh:

Geplaatst:

Wanneer krijg je deze error? Tijdens het spelen, of kan je gewoon helemaal niet spelen?

Zo'n error komt volgens mij meestal voor als je GTA IV gemodificeerd hebt, heb je dat dus gedaan? Een herinstallatie zou dit probleem dan moeten kunnen oplossen, maar aangezien jij dit net gedaan hebt zal dit misschien niet lukken.

Ik zal de afbeeldingen wat verkleinen. ;)

Geplaatst:

Wanneer krijg je deze error? Tijdens het spelen, of kan je gewoon helemaal niet spelen?

Zo'n error komt volgens mij meestal voor als je GTA IV gemodificeerd hebt, heb je dat dus gedaan? Een herinstallatie zou dit probleem dan moeten kunnen oplossen, maar aangezien jij dit net gedaan hebt zal dit misschien niet lukken.

Erm ik krijg deze error tijdens het spelen, en ik heb al wat geprobeerd vandaag, maar ik moet morgen kijke of hetgelukt is, en die error tijdens het spelen, bij de brug op mohawk avenue onderaan die afslag

Geplaatst:

Erm ik krijg deze error tijdens het spelen, en ik heb al wat geprobeerd vandaag, maar ik moet morgen kijke of hetgelukt is, en die error tijdens het spelen, bij de brug op mohawk avenue onderaan die afslag

Heb je dit altijd? Of soms?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je dit altijd? Of soms?

ik heb dit even gehad, is al weer opgelost :klap:^_^

Ik heb het opgelost door de Modded vehicles.img terug te plaatsen, de modded vehicles uit de safeplek te rijden(bij mij was het probleem dat ik niet meer in de auto kwam op het eerste safehouse, waar dus ene gemod stond.....) dan afgesloten, de originele vehicles.img teruggeplaatst en hij doet het weer!

Ps: als je geen backup hebt gemaakt van de vehicles.img(zoals ik) Hier is een site waar je ´m kan downloaden en ook de andere cdimages, http://www.gta-downloads.com/en/gta4/file-backups/10674-models-cdimages-folder-backup.html

Oh bedankt Guardian ik heb er al van geleerd:P

>>> Door Guardian1980: In plaats van een dubbelpost kan je beter je eerste bericht bewerken. Ik ben zo vrij geweest je berichten samen te voegen. Mooi dat je het probleem hebt kunnen verhelpen.<<<

Bewerkt: door kaghy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...