hanff Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) waar is de aanhanger die je achter een utility-van kan slepen? Ik weet dat hij er is maar ik heb hem nog niet ontdekt, wel de zgn ploeg (eg) in red county Bewerkt: 9 juli 2005 door hanff Reageren
youngtimer Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Ik weet niet waar ie staat maar hij is er inderdaad wel 552 utility 611 utiltr1 531 tractor 610 farmtr1 Volgens mij is het een "cultivator" die achter die tracktor past. <_< Reageren
godsong Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 weet iemand mischien hou hij er uitziet? ik heb wel in om dat ding te zoeken :rolleyes: Reageren
youngtimer Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Bij deze.... ] PLAATJE VAN UTILITY TRAILER Bewerkt: 9 juli 2005 door youngtimer Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 ik weet dat dit een oud topic is, maar als je iets nuttigs toe te voegen hebt, mag je toch bumpen? mijn vraag was: waar vind je die aanhanger? ik heb hem zelf nog nooit gezien, net als de ploeg voor de tractor. ik heb San Andreas op de pc. de ploeg zou in een schuurtje bij een boerderij staan, maar daar heb ik hem ook nog nooit gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.