stefanNL Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Geplaatst: 18 juni 2012 (bewerkt) Na vele pogingen lukt het me nog steeds niet... Kan iemand een handje helpen? Missie(s): Freefall Cheaten: Nee Versie: Volgens mij v2, maar bij vorige keer dat ik 't vroeg kon het met v1 ook... Overig: n.v.t. Alvast bedankt! GTASAsf1.b EDIT: Na het bewerken van het 'config'-bestandje is het me toch gelukt! Bewerkt: 21 juni 2012 door stefanNL
grove_streets Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Geplaatst: 22 juni 2012 Na vele pogingen lukt het me nog steeds niet... Kan iemand een handje helpen? Missie(s): Freefall Cheaten: Nee Versie: Volgens mij v2, maar bij vorige keer dat ik 't vroeg kon het met v1 ook... Overig: n.v.t. Alvast bedankt! GTASAsf1.b EDIT: Na het bewerken van het 'config'-bestandje is het me toch gelukt! Ik zou eerlijk gezegt niet eens weten welke missie dat is?
Guardian1980 Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Geplaatst: 22 juni 2012 Daarvoor hebben we WikiGTA: Freefall. Maar dat terzijde.
grove_streets Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Geplaatst: 22 juni 2012 Daarvoor hebben we WikiGTA: Freefall. Maar dat terzijde. Ohh sorry ik had al gekeken maar zag hem niet, nu heb ik hem toch gevonden sorry
Recommended Posts