Jump to content

Microsoft Surface

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Microsoft komt naast de nieuwe Windows 8 nu ook met een eigen tablet: Surface.

Het is de eerste tablet die Microsoft zelf zal uitbrengen, speciaal voor hun nieuwe Windows 8 besturingsysteem op te draaien.

De Surface komt in twee versies, een lichte versie die meer dient voor de dingen die vandaag de dag normaal gedaan worden op een tablet

en een Pro versie, die een sterkere processor heeft (Intel Ivy Bridge) en ook zwaardere programma's als Photoshop en dergelijke kan draaien.

De keynote van Microsoft:

Enkele Specs:

[table=header]OS|Windows RT|Windows 8 Pro

Gewicht|676g|903g

Dikte|9.3mm|13.5mm

Scherm|10.6” ClearType HD Display|10.6” ClearType Full HD Display

Poorten|microSD, USB 2.0, Micro HD Video, 2x2 MIMO antenne|microSDXC, USB 3.0, Mini DisplayPort Video, 2x2 MIMO antenne

Applicaties|Office 15 Apps, Touch Cover, Type Cover|Touch Cover, Type Cover, Pen with Palm Block

Geheugen|32 GB, 64 GB|64 GB, 128 GB[/table]

gallery_4_large.jpg

Site : http://www.microsoft.com/surface

Persoonlijk vind ik dat Windows 8 echt geweldig moet zijn op een tablet, dus ook op deze Surface.

Toch is het een grote gok van Microsoft om zelf de tablet te produceren en uit te brengen, naast de vele tablets die reeds bestaan.

Zeker als ook op die andere tablets het Windows 8 besturingsysteem kan geïnstalleerd worden.

Wel hoop ik op wat concurrentie met de IPad van Apple (aangezien ik een Windows-fan ben)

Wat is jouw mening over de Surface?

Eén regel: We maken hier geen ouderwets Apple vs. Windows topic van.

Bewerkt: door Tomato
Geplaatst:

Ben erg benieuwd, ik ben zelf meer van het Apple maar denk dat dit ook zeer lekker kan werken. Heb nog niks meegekregen van Windows 8 dus ben zeer benieuwd.

Wil ook wel de prijs weten, zal hij goedkoper/gelijk of zelfs duurder worden dan de iPad?

Geplaatst:

Ik ben ook zeer benieuwd, o.a. naar de prijzen ja, een goeie concurrent voor de tablet wereld zal het zeker zijn.

Geplaatst:

Ik ben zeker benieuwd. Ziet er goed uit, en die cover!! Ben benieuwd naar de prijzen.

Geplaatst:

De prijzen van deze tablets ligt voor het ARM model op de prijs van vergelijkbare ARM tablet's en van het duurdere model (met Ivy Bridge) op het niveau van een Ultrabook:

Wanneer de tablets op de markt komen' date=' maakte Microsoft niet bekend. Ook over de prijzen is nog veel onduidelijk, al stelt Microsoft in zijn persbericht dat deze in de buurt zullen liggen van vergelijkbare ARM-tablets of Intel Ultrabook-laptops. (bron: tweakers.net)

Persoonlijk ben ik nog niet echt gecharmeerd van dat hele Windows 8 systeem. En deze tablet's zou ik dus ook niet direct kopen.

Geplaatst:

De prijzen van deze tablets ligt voor het ARM model op de prijs van vergelijkbare ARM tablet's en van het duurdere model (met Ivy Bridge) op het niveau van een Ultrabook:

Wanneer de tablets op de markt komen' date=' maakte Microsoft niet bekend. Ook over de prijzen is nog veel onduidelijk, al stelt Microsoft in zijn persbericht dat deze in de buurt zullen liggen van vergelijkbare ARM-tablets of Intel Ultrabook-laptops. (bron: tweakers.net)

Persoonlijk ben ik nog niet echt gecharmeerd van dat hele Windows 8 systeem. En deze tablet's zou ik dus ook niet direct kopen.

Ik ga eerst ook aankijken; wordt het iets, zo vind ik het erg leuk uit zien, maar ik weet niet hoe het gaat als hij uit is natuurlijk.

Geplaatst:

Ik ga eerst ook aankijken; wordt het iets, zo vind ik het erg leuk uit zien, maar ik weet niet hoe het gaat als hij uit is natuurlijk.

Als ik mij een tablet zou kopen, zou het allezins een zijn met Andriod of Windows 8 erop hoor

Geplaatst:

Ondanks dat ik een Apple-gebruiker ben, lijkt de Microsoft Surface me zeker wel een leuk apparaat. Qua hardware spreekt hij me nog niet echt aan, maar het besturingssysteem ziet er echt geschikt uit voor een tablet. Dus ik zal ongetwijfeld eens kijken of hij me leuk lijkt. :)

Geplaatst:

Is dat op die tablet het nieuwe Windows logo?

Jep, hoort ook bij hun nieuwe metrostyle die ze in Windows 8 gebruiken.

335158-windows-8-window.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...