Jump to content

[EFLC]Social Club Login fail


Sprunk

Recommended Posts

Beste leden,

De meeste hier kennen mij misschien nog wel uit de tijd dat ik zo'n beetje alle problemen voor iedereen hier heb opgelost, maar nu heb ik zelf een probleem met dit stukje baggersoftware waar zelfs mijn pet niet bij kan.

Ik kan vaak niet inloggen in de R* Social Club. Mijn account en wachtwoord zijn gewoon juist en op de website van de Social Club kan ik wel gewoon inloggen, maar ik kan niet inloggen als ik GTA EFLC wil gaan spelen op mijn PC. Ik krijg heel vaak de melding: "Social Club login failed. Please Try Again". Als ik het dan nog eens probeer, heb ik weer hetzelfde en daarna ook weer en daarna ook weer. Ik moet eerst even iets anders gaan doen, of ik herstart mijn PC en meestal pakt hij hem dan wel... Het probleem lijkt dus vanzelf op te komen en ook weer vanzelf weg te gaan. Alleen ik wil gewoon dat ik altijd direct kan inloggen en kan gaan spelen, zonder eerst allemaal vervelende dingen vooraf te moeten doen!

- EFLC is up-to-date (Versie 1.1.2.0)

- Ik heb een constante internetverbinding.

- Mijn PC voldoet aan de eisen en kan het spel verder redelijk goed draaien (behalve dan framedrops...:7)

- Mijn drivers zijn up to date.

- Herinstallatie reeds geprobeerd.

Wie kan mij helpen? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Simpele maar rare oplossing is het resetten van je wachtwoord via de social club website. Op dat moment zou het opeens wel weer werken. Soms kan het ook wel voorkomen dat je die melding even krijgt maar na een paar pogingen toch inlogged, als dat niet het geval bij jou is zou ik dus mijn trucje uitproberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het resetten van mijn wachtwoord heb ik reeds geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Verder zijn er geen problemen met mijn account, want op de website van Social Club kan ik wel gewoon zonder problemen inloggen, maar de GTA cliënt is een beetje eigenwijs. Ik zal echter toch eens proberen of de problemen worden verholpen bij een nieuw account.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde, ******* frustrerende probleem.

Ik heb bij mijn eerste account het wachtwoord al veranderd, ik heb een 2de account gemaakt en na onsuccesvol inloggen ook heb ik daarvan het wachtwoord veranderd.

Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd, 2 maal.

Vele malen klikken werkt niet, computer opnieuw opstarten werkt niet.

Wat heeft R* potverdomme gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem heb ik ook. EFLC laatste versie, sinds een week of wat wil hij niet meer online. Mijn broer (met wie ik wel eens game :puh:) vond al dat de auto's anders reden (lijkt mij niet te komen door een update?). In ieder geval: account klopt helemaal, hij wil alleen niet inloggen. Gisteren wel een keertje. Ik vind het maar raar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Jup, ook hier dat probleem met GTA IV.

Kan een hele tijd niet inloggen, lijkt wel alsof de servers van Rockstar Games offline zijn ofzo.

Wanneer ik het over een halfuurtje weer probeer, moet ik er wel weer in kunnen komen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...