sniper rifle Geplaatst: 20 juni 2012 Rapport Geplaatst: 20 juni 2012 Yooow, In 2008 had ik GTA SA al eens voor de 100% uitgespeeld maar ik dacht laatst van laat ik alle Unique Stunts eens doen. In mijn stats staat nu dat ik er 70 heb gevondne van de 70 maar ik heb er maar 69 van de 70 gedaan. Ik heb al lopen zoeken maar de laatste Unique Stunt heb ik niet kunnen vinden in de vorm van: Dààr ligt de laatste Unique Stunt Bonus. Ik weet uiteraard wel welke 70 schansen of ramps er bedoeld zijn voor de Unique Stunts. Waarschijnlijk mankeert er iets met een gedane aanloop bij één van de stunts. Daarom post ik hier mijn save game file met de vraag of iemand t een uitdaging vind de laatste Unique Stunt ramp te vinden. De savegame is 100% uitgespeeld dus NCR-500's zijn in alle steden te vinden Hieronder een paar ramps waaraan ik sterk twijfel: - de jump over windy,windy,windy street (kronkelstraatje in SF naast Safe House) - De stunts vanaf het Emeral Isle - De Stunt op Angel Pine Trailer Park - De sprong in Dillimore - De ramp in Prickle Pine (waarbij je vanuit een appartenmentencomplexterrein op een stuk snelweg beland) - De sprong in Santa Maria Beach waarbij je via een trap op de boulevard komt - Sprong op Verdant Meadows (je verlaten vliegveld) - De stunt in noordelijke richting bij de Piramide in LV - De jumps op de Blueberry Acres en de sprong over een klif bij The Panoptican Ik vrees dat ik alleen heel zeker ben van de sprongen over de houten brug bij Palomino Creek.. Thx a lot GTASAsf5.b
Recommended Posts