thebig Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Geplaatst: 21 juni 2012 (bewerkt) Bij Nederland heeft hij 1 voorzet gegeven en is hij soms wel teruggevallen om te verdedigen. Dat zag ik hem niet doen tegen Duitsland of Denemarken. Dus zoals ik zei: minder egoïstisch spelen. Dat wil natuurlijk weinig zeggen bij Ronaldo, maar je zag toch wel het verschil. Bewerkt: 21 juni 2012 door thebig Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Geplaatst: 21 juni 2012 Portugal gaat verliezen, alleen omdat ze Tsjechië onderschatten. Reageren
thebig Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Geplaatst: 21 juni 2012 Maar neen hoor, die Ronaldo moet er toch weer eentje inkoppen. Dus het wordt Portugal in de halve finale tegen Frankrijk of Spanje. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Geplaatst: 21 juni 2012 Portugal was duidelijk sterker, alleen het had ook 3 - 0 kunnen wezen. Mooie kopbal hoor, spannende wedstrijd. Ik hoop dat Frankrijk van Spanje wint morgen, wat ik niet een twee drie zie gebeuren. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Geplaatst: 21 juni 2012 Morgen is Duitsland-Griekenland, Frankrijk-Spanje is zaterdag. Reageren
commando Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Geplaatst: 22 juni 2012 het was een mwah wedstrijd, vond het niet echt leuk om naar te kijken. De 2e helft vond ik wel leuker dan de 1e, maar alsnog vond ik het mwah om naar te kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.