timjjj Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Geplaatst: 22 juni 2012 Ik heb sinds gister mods bij gta, ik heb ff 3 car mods geinstalleerd. nou kan ik er wel 1 in het spel rijdend vinden maar de rest niet, moet dit met een code of kan er maar een tegelijk in het spel? >>> Door guardian1980: Verplaatst naar juiste subforum.<<< Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Geplaatst: 22 juni 2012 Ik heb sinds gister mods bij gta, ik heb ff 3 car mods geinstalleerd. nou kan ik er wel 1 in het spel rijdend vinden maar de rest niet, moet dit met een code of kan er maar een tegelijk in het spel? >>> Door guardian1980: Verplaatst naar juiste subforum.<<< Het handigste is om een trainer of mod te gebruiken Welke auto's heb je vervangen? Reageren
timjjj Geplaatst: 23 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2012 [quote name='Sammie_GTA' Het handigste is om een trainer of mod te gebruiken Welke auto's heb je vervangen? ik heb er een opel insignia sport tourer ingezet en een dogde 3500 pick-up maar het duurt een eeuwigheid voordat ik deze in het spel tegenkom. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.