TekaLoca Geplaatst: 23 juni 2012 Rapport Geplaatst: 23 juni 2012 2-0.. 2-0 voor Spanje. Like a bawz! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 juni 2012 Rapport Geplaatst: 23 juni 2012 Met alle respect Spanje is een mooi team enzo... Maar ik hoop echt dat ze in de halve finale of finale echt zwaar afgaan. Ik ben het gewoon beu altijd Spanje te zien winnen. Btw: Del Bosque Y U No give Llorente playing time?? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Die past niet in het team. Reageren
myron.b Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 2-0.. 2-0 voor Spanje. Like a bawz! Reageren
Kloep Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Die past niet in het team. Wat is dan het grote verschil tussen Llorente en Torres? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 De pronostiek van de EURO 2012 crew is best een lachertje, dat Spanje zou winnen is écht geen verrassing. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 De pronostiek van de EURO 2012 crew is best een lachertje, dat Spanje zou winnen is écht geen verrassing. Dit vind ik toch wat overdreven hoor, 'een lachertje'. Jij moet ook toegeven dat Spanje in de eerste ronde nog niet overtuigde, want Italië hield ze verdiend op een gelijkspel en tegen Kroatië ging het maar net goed. Ja, tegen Ierland ging het prima, maar Frankrijk is meer van het niveau van Italië en Kroatië dan van Ierland. Ik moet eerlijk bekennen dat Frankrijk me simpelweg erg is tegengevallen gisteren, waardoor Spanje toch makkelijk won. Overigens tot nu toe de voorspellingen van de EURO 2012-crew: 14/24 poulewedstrijden goed (A, B, of C, niet uitslag), 2/3 kwartfinales (welk land doorgaat) tot nu toe. Vind ik geen slechte score. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Die past niet in het team. Wat is dan het grote verschil tussen Llorente en Torres? Is er niet, Torres past ook niet in het team. Reageren
Kloep Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Is er niet, Torres past ook niet in het team. Maar die plaatst hij ook in het team, dus waarom zou hij Llorente geen speeltijd geven omdat hij niet in het team past en Torres wel? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Llorente is volgens mij ook veel meer een spits die het moet hebben van fysieke duels en kopkracht. Aangezien Spanje vrijwel niet aan voorzetten doet maar alles over de grond speelt heb je dan meer aan iemand als Torres, die zijn doelpunten ook meer op die manier maakt. Reageren
Kloep Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Een jaartje ouder. Plus Llorente heeft een veel beter seizoen achter de rug dan Torres. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Ik zou Torres ook iet opstellen, die is de weg kwijt en vind ik niet in het team passen, hij speelt niet zoals de andere 9. Maar Del Bosque heeft geen spits die in het team zou passen zoals Messi. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Zo'n Villa kon dus toch wel zwaar van pas komen dit EK he? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Uiteraard. De afwezigheid van Villa zou weleens het verschil tussen de eerste en tweede plek kunnen betekenen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.