Jump to content

Een te warme laptop


Nyltje

Recommended Posts

Een vriend van mij heeft een laptop die soms wel 70 a 80 graden word. (gemeten met GameBooster 3.5)

De laptop valt dan uit. Is er een manier om de laptop minder te warm te laten worden?

Extra info: De laptop wordt meestal heel warm als zijn laptop hard moet werken bijvoorbeeld in spel zoals Gta, dan valt de laptop ook uit.

De specs van de laptop: (Flitskikker deed het niet goed dus daarom zijn sommige dingen niet goed te zien)

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Koop een laptopkoeler. Ik heb de Antec Notebook Cooler 200, kost wat, maar dan heb je ook wat.

Oja, breng die laptop eens binnen bij een pcboer, vraag 'm om de koelpasta te vervangen en de ventilator(s) die je laptop koelen te vrijwaren van stof(of eens kijken of ze wel nog degelijk werken, volgens mij heeft een laptop slechts 1 koeler btw - is al lang geleden dat ik een laptop opengehaald heb -) en in het algemeen die laptop gewoon vanbinnen te vrijwaren van stof.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt!

Ook een manier om al het stof uit een laptop te halen zonder aan de laptop te hoeven schroeven?

Mijn vriend blies erin en er kwam stof uit. Zijn laptop viel minder snel uit terwijl hij aan het gamen was. De laptop viel ongeveer 1 uur later uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...