Histeriac Geplaatst: 23 juni 2012 Rapport Geplaatst: 23 juni 2012 Hey, Ik ga misschien de meest stomme vraag ooit stellen, maar ik ben vergeten hoe je vooruit leunt op San andreas (pc) Het is ook al minstens 5 jaar geleden dat ik het gespeeld heb, dus bij deze dat ik even jullie hulp inroep... z = forward s = back q = left d= right Alvast bedankt. Reageren
myron.b Geplaatst: 23 juni 2012 Rapport Geplaatst: 23 juni 2012 Ga naar instellingen en kijk van leunen bij jouw is. Zo ga je naar instellingen: Spel opstarten ---> druk op ESC ---> instellingen of settings --> dan zoek je naar leun naar voren/achteren. Reageren
Histeriac Geplaatst: 23 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2012 Ga naar instellingen en kijk van leunen bij jouw is. Zo ga je naar instellingen: Spel opstarten ---> druk op ESC ---> instellingen of settings --> dan zoek je naar leun naar voren/achteren. Lol, gewoon overgekeken :') Thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.