Elixz Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Ik heb GTA4 van een maat van me geleend en alles goed en wel. Nu heb ik het spel bijna uitgespeeld en wilde eens proberen om online te gaan. Het spel was nog in zijn 1e versie dus die moest geüpdatet worden. Hierna kwamen alle problemen. Het eerste wat ik nou heb is dat ik niet meer kan inloggen met mijn RSC ID. Ik moet verder spelen met mijn live account maar kan niet online of wat. Daarnaast komt dat ik helemaal opnieuw moet beginnen :S Ik heb de savegame gekopieerd in user/docc/rockstar/gta4 maar ook in user/appdata/local/rockstar/gta4 Nu staat de savegame wel in de lijst als ik load doe maar dan zegt hij invallid harddisk data. recheck data. Wat moet ik nou doen om toch mijn data terug te krijgen? Ik heb al gekeken naar xliveless maar kom er niet helemaal uit hoe ik dat moet gebruiken Reageren
IV4LIFE Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Geplaatst: 27 juni 2012 Het probleem dat je niet online kan is waarschijnlijk dat je een offline account hebt voor GFWL. Dat kan je veranderen (dacht ik) bij de instellingen door als je op "home" drukt naar instellingen te gaan. Het probleem van je RGSC herken ik: ik kan sinds kort ook niet meer inloggen en dus ook niet meer online spelen (daar moet je voor ingelogd zijn in RGSC). Over die savegames: de locatie waar ze moeten staan is: (drive):/users/(user name)/AppData/Local/Rockstar Games/GTA IV Het feit dat ze verdwenen zijn is een beetje raar, en voor mij onverklaarbaar. Maar als je de save nog hebt, pleur m terug en game verder! Reageren
Elixz Geplaatst: 28 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2012 Over die savegames: de locatie waar ze moeten staan is: (drive):/users/(user name)/AppData/Local/Rockstar Games/GTA IV Het feit dat ze verdwenen zijn is een beetje raar, en voor mij onverklaarbaar. Maar als je de save nog hebt, pleur m terug en game verder! Dat is het hem nou juist, ik heb de saved game in die map staan. Hij staat ook in de load lijst vanuit gta zelf maar hij failt met laden voor een of andere reden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.