Jump to content

[NEW][€800,-]RustyRustler89


RustyRustler89

Recommended Posts

Ook ik ben een keer aan een nieuwe pc nodig, aangezien m'n 6 jaar oude HP Mediacenter het allemaal niet zo goed meer trekt :$

Het is voor mij dan ook weer de bedoeling dat er een PC voor terug komt die weer een aantal jaar mee kan

Budget: 800,- iets meer mag ook, zolang het maar een goede PC is

Doel: (3D) Full HD Films kijken, Video/Fotobewerking, Gaming zoals GTA IV zou leuk zijn, Light software (Laser & Licht software ILDA/DMX)

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld hoor ik veel goede verhalen over (goedkoper en vaak sneller?!), maar merk mag ook

Benodigde randapparatuur: Geen, heb alles al

Besturingssysteem: Windows 7 (ik heb al Windows 7 Ultimate, maar die is niet legaal meer :$ )

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Toetsenbord, muis, 40 inch scherm en 24 inch scherm (LED)

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf, never nooit dat ik dat kan

Extra koeling (voor overklokken)?: Say what?! Geen idee wat het is :schater:

Zoals jullie kunnen zien heb ik vrij weinig verstand van PC's, waarbij het vaak voorkomt dat er vanalles wordt gezegd in winkels, en het een miskoop van de eeuw wordt

Ook is een goede geluidskaart een vereiste, aangezien hij aangesloten wordt op mn home cinema (Harman Kardon 5.1), en ik heb ook het liefst een videokaart met 2 HDMI aansluitingen, aangezien er 2 schermen op aangesloten worden

Daarbij zijn er wel wat USB poorten nodig om de verlichting controllers aan te sluiten, maar neem aan dat tegenwoordig elke pc dit standaard wel heeft

Ook vind ik foto en videobewerking wel leuk om te doen, voor Gaming gebruik ik vooral de Xbox, maar het is leuk als de nieuwe pc ook wat kan natuurlijk :D

Hoe zit dat eigenlijk met 3D op pc's, en het bekijken van films (Blu-Ray speler in de PC), het 40 inch scherm is namelijk een 3D scherm??

Overigens kan de kast niet té groot worden, aangezien hij in een uitsparing staat ;)

Hieronder even fotootje van het huidige, waar ook te zien is dat de pc in een uitsparing moet, en vanwaar een een lightcontroller op aangesloten wordt :puh:

IMAG0018.jpgIMAG0076.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...