Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos bij nacht! (hopelijk)


Rockstar Games is nu druk bezig met het maken van het computerspel Grand Theft Auto V. Dit betekend dat ze van de stad Los Angeles een grote karikatuur maken en zo Los Santos creëren. Los Santos was ook de grootste stad die al eerder in GTA San Andreas was te zien.

In tegenstelling tot New York (Liberty City), waar iedereen hutjemutje op elkaar woont en iedereen zo veel mogelijk gebruik maakt van de metro en de taxi, heeft bijna iedereen in Los Angeles een eigen auto om vanaf zijn vrijstaande huisje naar zijn werk te gaan. De afstanden zijn er tevens heel groot. Na 100 kilometer rijden ben je nog in Los Angeles en 's nachts raast het verkeer nog steeds door. Hoe dat gaat heeft Copious Films in timelapse gefilmd. Nu afwachten of Rockstar Games dit uitgestrekte stadslandschap ook in GTA5 doet en we dus een stad vol kilometerslangen snelwegen en verkeersproblemen krijgen.

Bron: Vimeo via Gizmodo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is een mooi filmpie had eerlijk gezegt iets anders verwacht maar dit was ook zeker wel de moeite waard hoop dat ze sommige dingen wel in verwerken,ik hoop ook op druk bevolkte wegen netwerk.

Alleen hoop wel dat ze dat onnodige getoeter van je medeweggebruikers er is uithalen in gta 5 want dat is zo irritant.Merkte het in gta 4 nog steeds als je voor rood staat en ze achter je onnodig gaan lopen toeteren.

Als dat zo blijft word het niet leuk om voor je lol is in de file te gaan staan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke video :D

Het is trouwens gewoon een real time time lapse.

Heeft niks te doen met Gta 5, hoewel Rockstar wel geweldig is in Timecycle bouwen :D

Voor de rest om al et verkeer/lichten in de verte te zien dan kom je er niet meer met een videokaart met 512MB

Zelfde met de hoeveelheid verkeer (gta 4 kan je het ook zo instellen dat het veel meer leeft kwa mensen wat over straat loopt & verkeer.

Als het er zo uit ziet in de nacht ben ik tevreden

eflc2012063015420569.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is dit nu een filmpje uit GTA V of niet? Heel vaag bericht hoor..

Vaag bericht?

Kijk een goed naar de titel 'Dit is Los Santos bij nacht! (hopelijk)', zou er hopelijk bij staan als het een feit zou zijn?

Hoe dat gaat heeft Copious Films in timelapse gefilmd. Nu afwachten of Rockstar Games dit uitgestrekte stadslandschap ook in GTA5 doet en we dus een stad vol kilometerslangen snelwegen en verkeersproblemen krijgen.

Let op, er staat 'Hoe dat gaat heeft Copious Films in timelapse gefilmd.', Copious Films, niet R*.

Tevens staat er afwachten of R* dit ook in GTA V zal doen, weer geen feit, weer geen gerucht van R*.

Dus nee, geen filmpje uit GTA V, geen filmpje van Rockstar, en nee, ook niet officieel...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kilometers lange wegen weet ik niet.

Wel weet ik voor 100% zeker dat verkeersproblemen mogelijk is.

In gta 4 door middel van de popcycle.dat file kan je de boel omhoog gooien.

Resultaat verkeers problemen & file. Het enigste is dat je een afweging moet maken tussen graphics & preformance.

Zelfde met de draw distance van auto`s & mensen. (die staat origineel waardeloos laag)

En dan bedoel ik niet de ingame options maar 1 of een andere wazige file :puh: (resident.rpf uit me hoofd)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben maar is een beetje gaan kloten aan de hand van dit topic :puh:

Het hele verkeersprobleem vindt ik wel erg interessant (maakt het natuurlijk ook realistisch)

Dus na eem klein beetje aanpassen hier & daar heb ik een klein test filmpje gemaakt van het verkeer

Gasten hebben alleen afentoe beetje last van laat remmen. Gevolg een heuse kettingbotsing (maar dat is ook realistisch toch) :bonk:

Check het resultaat hieronder :)

Bewerkt: door EnergyCorse

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...