maartenslagter Geplaatst: 25 juni 2012 Rapport Geplaatst: 25 juni 2012 ik heb hem sinds een lange tijd weer geintaleerd maar nu krijg ik de fout melding een acief programma is niet compatobel met beplaade visuele elementen wat moet of kan ik doen vriendelijke groet Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 juni 2012 Rapport Geplaatst: 26 juni 2012 Probeer het spel eens in compatibiliteitsmodus (Rechtermuisknop op Snelkoppeling » Eigenschappen » Compatibiliteit) op Windows XP (SP2) uit te voeren? Mocht dat niet baten dan kan je altijd nog kijken of je drivers wel up-to-date zijn. Zo niet update ze even en kijk wat dan het resultaat is. Reageren
maartenslagter Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2012 dat met dat secrives pack werkt niet en hoe kan ik me drives update? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 juni 2012 Rapport Geplaatst: 26 juni 2012 Over het algemeen ga je naar de site van de fabrikant. Daarna ga je naar de support/download pagina en dan zoek je je product op. Eenmaal gevonden download je het bestand van jouw drivers en dan worden ze geüpdatet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.