Jump to content

Muis werkt niet


joa_wp_10

Recommended Posts

Sinds lang ging ik terug San Andreas op mijn laptop spelen.

Nu installeer ik San Andreas, wil spelen en merk dat mijn muis en touch path niet werkt in het game en in het pauze menu.

Heb het terug opnieuw geïnstalleerd en nog steeds het zelfde.

Het is een nieuwe laptop, dus zou me verwonderen dat het daar aan ligt.

Las op internet zelfde topics maar zonder antwoorden :(

Kan iemand, die een oplossing weet, dit posten?

Tnx ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen permanente oplossing, maar werkt als het goed is wel elke keer als je het spel opstart. Als je in het spel zit moet je even ALT + TAB'en en daarna het spel weer terug in je scherm zetten, als het goed is doet de muis het dan weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de volgende drie dingen proberen om je muis en touchpad werkende te krijgen in het spel:

  • Voer GTA San Andreas uit als Administrator.
  • Probeer de compatibiliteitsmodus (Rechtermuisknop op Snelkoppeling » Eigenschappen » Compatibiliteit) op Windows XP (SP2) te zetten.
  • Verwijder het bestandje gta_sa.set in de GTA San Andreas User Files map. (Documenten » GTA San Andreas User Files)

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de volgende drie dingen proberen om je muis en touchpad werkende te krijgen in het spel:

  • Voer GTA San Andreas uit als Administrator.
  • Probeer de compatibiliteitsmodus (Rechtermuisknop op Snelkoppeling » Eigenschappen » Compatibiliteit) op Windows XP (SP2) te zetten.
  • Verwijder het bestandje gta_sa.set in de GTA San Andreas User Files map. (Documenten » GTA San Andreas User Files)

Tnx,

Heb het gevonden.

Bij compatibiliteit xp sp2 + aanvinken: visuele thema's uitschakelen en dit programma als Administrator uitvoeren!!

En alles werkt terug, kan rondkijken, klikken etc :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...