Jump to content

Terug naar MSN 9.0?


NickyHendriks

Recommended Posts

Goedenmiddag allen,

Een week terug probeerde ik na lange tijd weer eens in te loggen op MSN welke nog versie 9.0 was. Toen kreeg ik de melding dat ik wél moest overstappen op MSN11 terwijl ik dat maar een achterlijke versie van MSN vind. Is er dus een manier om toch nog MSN9.0 te gebruiken?

Groeten,

Zamg0d1

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon verwijderen via configuratiescherm en dan een installertje van MSN/WLM 9.0 downloaden werkt niet?

Edit: Sorry, niet goed (genoeg) gelezen.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet meer mogelijk om terug te gaan naar Messenger 9.0.. Iedereen zal geleidelijk aan verplicht worden om MSN 11 te installeren, wie nog op een oudere versie van MSN probeert in te loggen zal een melding krijgen dat je niet kan inloggen totdat je MSN 11 hebt geïnstalleerd. Helaas, maar we moeten er maar mee zien te leven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zeker of het werkt, maar ik zag dat je op een ander forum dit wel kunt omzeilen.

Door rechtsklik te doen op MSN icoontje -> Eigenschappen -> Compatibiliteit (of zo) -> en dan bijvoorbeeld Windows XP (Service Pack 3) kiezen.

Niet getest, maar zag ik op een ander forum.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zeker of het werkt, maar ik zag dat je op een ander forum dit wel kunt omzeilen.

Door rechtsklik te doen op MSN icoontje -> Eigenschappen -> Compatibiliteit (of zo) -> en dan bijvoorbeeld Windows XP (Service Pack 3) kiezen.

Niet getest, maar zag ik op een ander forum.

Dit werkt ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm... Ik heb msn 2009, al heel erg lang want ik stapte ook eens over naar 2011. (*** versie ^_^)

Hier heb ik hem toen gedownload (zitten geen virussen ofzo in):http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-y-a-x-v-n/WINDOWS%2BLIVE%2BMESSENGER.htm

Klik aan de rechterkant op 'Windows Live Messenger 2009 14.0.8092.0805' en er zal meteen een installatie van Messenger 2009 worden gedownload, installeer dat en je heb Messenger 2009 :D

EDIT: Als het niet werkt moet je ff kijken of 2011 goed gedeinstallerd hebt ;)

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...