Jump to content

Spec ops: The Line

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Naam spel: Spec Ops: The Line

Ontwikkelaar:Yager Development

Uitgever:2K games

Genre:Third person shooter

Platforms:PC, Xbox 360, en PS3

Release:29 Juni 2012

Demo:Te downloaden op PSN en Xbox Live

Spec Ops: The Line is een third-person shooter die zich afspeelt in een door zandstormen vernietigd Dubai. Nog steeds komen er veel verraderlijke zandstormen in de stad voor. Dubai is verlaten, afgezien van de vele lijken van inwoners die niet konden ontsnappen. Bovendien heeft een militaire eenheid zich in de stad verschanst.

Spelers stappen in de schoenen van Martin Walker, de leider van een Delta Force-team dat de Amerikaanse kolonel John Konrad moet terughalen. Het verhaal, geïnspireerd door het boek Heart of Darkness en de film Apocalypse Now, gaat dieper dan op het eerste gezicht lijkt en behandeld volwassen en emotionele thema’s. De speler moet zware keuzes maken tussen wat ethisch en wat nodig is.

De game bevat ook een uitgebreide competitieve multiplayermodus die verbonden is met het singleplayerverhaal. Daarnaast zijn er verschillende andere multiplayermodi, waarin spelers in level kunnen stijgen en hun personages kunnen aanpassen.

De coöperatieve missies voor Spec Ops: The Line worden "ongeveer" in augustus uitgebracht, aldus 2K Games. Eerder zei de uitgever nog dat de downloadbare content binnen dertig dagen na de gamerelease op 29 juni zou verschijnen.

Uit het persbericht blijkt dat de releasedatum voor de uitbreiding nog niet vast staat, een nieuw uitstel kan zodoende niet worden uitgesloten. Het betreft een viertal missies die zich afspelen voor het verhaal uit de singleplayermodus. De DLC draait om het verslaan van golven aan vijanden door goed samen te werken. Iedere missie heeft zijn eigen doelen, omgevingen en speelbare personages.

OXM 8.5

ZTGD 8.5

Gaming nexus 8.3

IGN 8

OXM UK 8.0

Eurogamer 8.0

Polygon 8.0

Gamesradar 8.0

Destructoid 8.0

Canadian online gamers 8.0

X360A 8.0

Insidegamer 7.5

9ee64f01dbc76872b07ff4c.jpg

54ee196b0e27ab07ad85501.jpg

a49828c7f9ee8964295fb84.jpg

Bron: Insidegamer.nl

Spec Ops: The Line is een aanrader vind ik persoonlijk voor iedereen die van een goed verhaal houd, het verhaal daar koop je deze game voor. De singleplayer duurt iets van 6 uur op de normale moeilijkheidsgraad en een uur of 7 als je Spec Ops: The Line op hard uitspeelt. Het eerste uur valt een beetje tegen vanwege de niet veel bijzondere woestijngebieden waar je in vecht, maar alles wat daarna komt in de stad Dubai die hellemaal verwoest is is echt mooi gemaakt. Wat denken/vinden jullie van deze game?

Bewerkt: door Sjaakswabber
Geplaatst:

Ik heb de demo gespeeld en ik vond de besturing wat irritant. Het kan zijn dat dit in het origineel beter is, dus daar ga ik de game niet op afschieten. Toch vond ik dat Dubai inderdaad mooi is nagemaakt.

Geplaatst:

Is er ook een Multiplayer?

''De game bevat ook een uitgebreide competitieve multiplayermodus die verbonden is met het singleplayerverhaal. Daarnaast zijn er verschillende andere multiplayermodi, waarin spelers in level kunnen stijgen en hun personages kunnen aanpassen.''

Ja, alleen dat is de standaard multiplayer die iedere third/first person shooter tegenwoordig heeft. De multiplayer kun je na een paar keer spelen beter laten zitten, tenzij je het leuk vind. Het verhaal is de hoofdzaak van Spec Ops: The Line, die ga ik zeker wel een keer of 3 uitspelen denk ik zo.

Geplaatst:

Ik heb de hoofdpost bijgewerkt met de informatie rond de co-op, met een beetje geluk heb ik toch nog nieuws voor je daar over kunnen vinden. Vers van de pers, pas sinds vandaag bekend.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...