Jump to content

User Files Verplaatsen


SpacyColours

Recommended Posts

Hoi,

Momenteel staan San Andreas User Files bij mij bij Mijn Documenten op "C:". Met daarin ook een mapje User Tracks, alleen is die leeg omdat er geen ruimte voor is op C:. Op D: echter wel. Is het mogelijk om deze map te verplaatsen naar "D:", en dat de game het nog steeds weet te vinden / nog steeds kan saven?

En werkt dit bij GTA IV (en EFLC)?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gewoon mogelijk. Je moet het spel wel even opnieuw installeren om de schijflocatie aan te passen. Ik zou wel even een back-up maken van de savegames en User Track Files, want ik weet niet of die worden verplaatst naar de schijflocatie die jij hebt aangewezen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Met de installatie kan je alleen de game zelf op een andere schijf zetten, niet de User Files.

Ik heb inmiddels met een tool genaamd SGPE de locatie van m'n user files kunnen verplaatsen. Nu zit ik echter met een nieuw probleem.

Ik heb al meerdere malen achter elkaar (nadat ik m'n muziek in de map heb gezet en gescanned) het spel geprobeerd op te starten, en ongeveer 9 van de 10 keer crasht de game bij het laden. Toen heb ik het spel opnieuw geïnstalleerd, en de eerste twee keer dat ik "New Game" probeerde laadde die, maar de derde keer ging ik eerst m'n user tracks scannen en toen crashte de game weer.

Nu zit er 10 GB aan muziek in m'n User Track Files, en ik besef dat dat veel is (jaja heel ironisch zitten alle liedjes van de complete GTA-serie hierin), dus neem ik aan dat het daaraan ligt. Weet iemand dit zeker, of zijn er ook mensen die meer ruimte in hun muziekmap vullen en geen problemen hebben?

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels weet ik dat het niet aan User Track Player ligt dat het spel steeds vastloopt bij het laden. De hele verzameling muziek werkt gewoon.

Ik denk dat het aan DEP ligt. Steeds als ik dat uitschakel, werkt het spel ineens, alleen durf ik het nooit te vaak te testen. Maar goed.

Maar het User Files Verplaatsen is gelukt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...