Jump to content

Windows 7 fout


Nyltje

Recommended Posts

Ik heb een fout met Windows 7. Rechtsonder op mijn bureaublad staat: Windows 7. Build 7601. Dit exemplaar van Windows is niet legitiem.

snap10g.png

Als ik iets van Windows open krijg ik dit:

snap14.png

Ik heb wel de legale versie van Windows 7, tenminste dat denk ik want Windows 7 stond er al op toen ik de pc kreeg :)

Weet iemand wat het probleem is, en hoe ik dit kan oplossen?

Nyltje

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m al heel lang ik gok 2 of 3 misschien wel 4 jaar. Ik heb het probleem nooit eerder gehad en ik krijg de fout ook pas als ik er wat langer op zit. Veder geen problemen mee het enige is dat wel irritant als ik iets van Windows open, wat ik nogal vaak doe, dat ik dan een bericht krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

xxx (Daar mag ik niet mee helpen)

>>> Door Thundercover: Waarom plaats je hier een bericht dan?! :? <<<

Hopelijk werkt het! ;)

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Als het dezelfde versie is die je kreeg bij aankoop van je pc en je hebt de activatiecode nog ter beschikking (deze zit meestal op je pc geplakt), dan zou je met Microsoft kunnen bellen. Als je je probleem goed uitlegt, hebben zij vaak een oplossing voor je. Ik neem daarbij wel aan dat je je pc gewoon bij een winkel hebt gekocht en niet als tweedehands.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het dezelfde versie is die je kreeg bij aankoop van je pc en je hebt de activatiecode nog ter beschikking (deze zit meestal op je pc geplakt), dan zou je met Microsoft kunnen bellen. Als je je probleem goed uitlegt, hebben zij vaak een oplossing voor je. Ik neem daarbij wel aan dat je je pc gewoon bij een winkel hebt gekocht en niet als tweedehands.

Dat is niet illegaal... Daarmee kun je je trail verlengen.. -____-

>>> Door Megadreams: In dat geval beschouwen we het dus als "illegaal".<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Start -> Rechtermuisknop op computer -> Eigenschappen -> Kijk onderaan bij productcode -> Productcode wijzigen

Bij mij staat er dit: snap15.png

Ik kan het dus niet wijzigen :S

snap18q.png

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het opgelost. Ik kreeg deze melding:

windows7melding.png

Ik klikte op "Het probleem online oplossen", ik werd door gestuurd naar een site van Microsoft en daar werd via mijn internetbrowser een test gedaan of ik een legale versie had. Die had ik! De melding op het bureaublad was verdwenen en ik kan nu weer update's en andere dingen van Windows doen :D

Bedankt iedereen voor het meehelpen! :)

Topic mag gesloten worden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als het dezelfde versie is die je kreeg bij aankoop van je pc en je hebt de activatiecode nog ter beschikking (deze zit meestal op je pc geplakt), dan zou je met Microsoft kunnen bellen. Als je je probleem goed uitlegt, hebben zij vaak een oplossing voor je. Ik neem daarbij wel aan dat je je pc gewoon bij een winkel hebt gekocht en niet als tweedehands.

Dat is niet illegaal... Daarmee kun je je trail verlengen.. -____-

>>> Door Megadreams: In dat geval beschouwen we het dus als "illegaal".<<<

Sorry voor offtopic, maar:

Microsoft heeft die optie zelf geadd. Waarom is het dan illegaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...