Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt de rechterkant van Exempletree gejat en de rest met Paint gedaan. Niet mooi dus :7

Bewerkt: door Sammie_GTA
Geplaatst:

Je hebt de rechterkant gekopieerd van iemand anders, en de linkerkant zelf gemaakt met paint. :7

Kom op jongens, toen wij twaalf waren konden we ook nog geen geweldig Engels.

norik, ik vind de backcover hartstikke leuk gedaan! Het verhaal klinkt spannend en is leuk bedacht, en die zwarte achtergrond geeft een sinister gevoel, vooral in combinatie met die gun. Jammer van dat wit om dat geweer heen, maar als je dat wegdenkt komt de sfeer al stukken beter over.

Knap werk geleverd, norik!

Voortaan wel even vermelden als je de cover van iemand anders gebruikt (en toestemming vragen natuurlijk).

Bewerkt: door SpacyColours

norik, ik vind de backcover hartstikke leuk gedaan! Het verhaal klinkt spannend en is leuk bedacht, en die zwarte achtergrond geeft een sinister gevoel, vooral in combinatie met die gun. Jammer van dat wit om dat geweer heen, maar als je dat wegdenkt komt de sfeer al stukken beter over.

Knap werk geleverd, norik!.

En daar is Spacy, altijd positief :puh:

Nou , ik raad je aan op z'n minst paint.net of Photofiltre te gebruiken om bijvoorbeeld de AK transparant te maken van achter. Verder kon je beter die tekst wit maken en de achtergrond zwart. Vooral blijven oefenen :tu:

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Maar ik ben twaalf jaar. :-( En ik begrijp de meeste Engelse woorden/zinnen.

----

Norik, je moet de volgende keer in paint inzoomen op de AK-47 en dan met zwart de witte randen weg halen. ;)

Geplaatst:

Iemand uit mijn familie is twaalf en die doet een Cambridge opleiding (Een speciale opleiding voor Engels) :7

Zelf spreek ik hem niet veel, allen op de familiedag en zijn verjaardag

Geplaatst:

Ach, ik heb groep 3 overgeslagen omdat de school dacht dat ik hoogbegaafd was, omdat ik al op uitzonderlijk hoog niveau kon lezen en schrijven. Maar ja, er zijn altijd uitzonderingen hè. (A) (Overigens ben ik inmiddels een soort van in de goot beland, dus zo zie je maar)

Maar goed, laten we het schaamteloos pochen met persoonlijke mijlpalen maar achterwege laten en verder gaan met norik's kunstwerkje te verheerlijken en/of te bekritiseren.

Geplaatst:

Dit is een jong talent wat jullie over het hoofd zien. Over 4 jaar staat hij bovenaan in de ranglijst van de graphics arena, onderschat zo'n jongen niet. Hij heeft de ideëen, slechts de uitwerking rest nog wat aandacht, maar de fantasie is al volop aanwezig. Het mag dan nog niet zijn wat we verwachten van een design, maar waar stonden jullie in de graphics scene toen jullie zo oud waren als hij nu is?

Norik, ik heb voor jou 1 kritiek puntje en dat is dat je op de achterkant hebt gezet dat het een game is voor 18+ en op de voorkant staat dat het een mature game is voor 17+. Dit zijn slechts details, maar de grootste designers zijn ook de meest verstrooide, dat hoort er nu eenmaal bij! :tu:

e0e17c27.png

Geplaatst:

Bedankt voor de positieve posts en de aandachtspuntjes voor de volgende keer :) .

En ja sorry ik had moeten melden dat de voorkant van iemand anders is :Y .

Geplaatst:

Ook al lukte het niet het is toch leuk dat je een poging doet. Nu maak je dat soort gedoe en binnenkort ben één van de beste graphicus hier op het forum. Je moet ergens beginnen en er interesse voor hebben, ik wens je veel succes naar de toekomst toe. Programma's als Photoshop, Photofiltre etc kunnen zeer goed helpen om zaken transparant te maken. Zo kan het al een stuk mooier worden. :puh:

Geplaatst:

Qua fotoshoppen is het idee leuk maar de tekst had je beter de achtergrond transparant gemaakt en de tekst wit gemaakt zoals veel gta covers hebben, ook had het gta v logo en die ak-47 beter uitgesneden moeten worden zodat er geen wit rand is, tevens zou ik ook dat witte vak waar die symbolen staan weg gelaten en de achterkant een leuk effect gegeven ofzo. blij.gif

Dat je al geïnteresseerd bent in fotoshoppen is al een heel goed. Maar je hebt wellicht paint gebruikt denk ik, maar ik raad je aan om betere programma's te gebruiken zoals paint.net, Photofiltre, gimp, adobe photoshop,... Deze programma's werken veel beter en kan je mooiere dingen maken, zo kan je jezelf beter ontwikkelen en zal je mooire dingen kunnen maken. thumbsup2.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...