BiglifeRPG Geplaatst: 29 juni 2012 Rapport Geplaatst: 29 juni 2012 Hey, Ik heb een probleem... Mijn LAN werkt niet, terwijl de driver wel geinstalleërd is. Ik heb een ASUS k73SV met Windows 7 Ultimate 64x (Legitiem) Weet iemand een oplossing? (Het ligt niet aan mijn internet) Hij blijft zeggen dat ik geen Internet Access heb. (Geen IP) Reageren
Megadreams Geplaatst: 29 juni 2012 Rapport Geplaatst: 29 juni 2012 Is de juiste driver wel geïnstalleerd? Er kan een driver gevonden zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat het ook echt deze is. Als je bijvoorbeeld windows herinstalleert zonder dat je je systeem dus recovered naar het begin dan moet je ook de drivers weer opnieuw installeren. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 29 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2012 Is de juiste driver wel geïnstalleerd? Er kan een driver gevonden zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat het ook echt deze is. Als je bijvoorbeeld windows herinstalleert zonder dat je je systeem dus recovered naar het begin dan moet je ook de drivers weer opnieuw installeren. Ik heb de driver van de ASUS Site gedownload voor mijn laptop model.. Dan moet het toch werken, right? Reageren
Davedavy Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 (bewerkt) Ik heb dezelfde laptop, welke driver heb je? Heb je ook de wireless console geïnstalleerd? ( Bij mij heb ik geen internet zonder dat programma. Bewerkt: 30 juni 2012 door Davedavy Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Ik heb dezelfde laptop, welke driver heb je? Heb je ook de wireless console geïnstalleerd? ( Bij mij heb ik geen internet zonder dat programma. Ik heb de Atheros driver. Reageren
Davedavy Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 (bewerkt) Ik ook , maar heb je ook zeker die wireless console? Heb je trouwens zo'n rood kruisje rechtsonder bij het signaal? Bewerkt: 30 juni 2012 door Davedavy Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Ik ook , maar heb je ook zeker die wireless console? Heb je trouwens zo'n rood kruisje rechtsonder bij het signaal? Wi-Fi werkt gewoon, internet kabel geeft gele driehoek aan... Reageren
Davedavy Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Al eens geprobeerd je driver te verwijderen via Configuratiescherm > Apparaatbeheer > Atheros driver , en dan die verwijderen en dan als die verwijderd is, opnieuw laten installeren door gewoon te klikken op "Zoek nieuwe apparaten" ? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Al eens geprobeerd je driver te verwijderen via Configuratiescherm > Apparaatbeheer > Atheros driver , en dan die verwijderen en dan als die verwijderd is, opnieuw laten installeren door gewoon te klikken op "Zoek nieuwe apparaten" ? Ja, dat werkt ook niet. Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Al geprobeerd op een andere computer met dezelfde kabel die op dezelfde poort is aangesloten op de router? Het kan ook puur liggen aan de router en niet aan jou computer dus dat zou ik toch eerst eens nakijken. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Al geprobeerd op een andere computer met dezelfde kabel die op dezelfde poort is aangesloten op de router? Het kan ook puur liggen aan de router en niet aan jou computer dus dat zou ik toch eerst eens nakijken. Kabel werkt gewoon bij andere computers... Reageren
Woody268 Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 (bewerkt) En omgedraaid? De kabel van een andere pc op laptop in jou laptop steken? Bewerkt: 30 juni 2012 door Woody268 Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Het lijkt me eerder dat het een probleem afkomstig van de computer is. Heb je al "problemen oplossen" geprobeerd of een trucje met MSN. Probeer in te loggen op MSN met die kabel in je computer, dit zal natuurlijk falen. Echter wanneer MSN hier dus een foutmelding over geeft klik je op "problemen oplossen". MSN zal analyseren waar de fout zit en dat kan je hier posten zodat we al een stapje verder zijn. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 1 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 (bewerkt) Het lijkt me eerder dat het een probleem afkomstig van de computer is. Heb je al "problemen oplossen" geprobeerd of een trucje met MSN. Probeer in te loggen op MSN met die kabel in je computer, dit zal natuurlijk falen. Echter wanneer MSN hier dus een foutmelding over geeft klik je op "problemen oplossen". MSN zal analyseren waar de fout zit en dat kan je hier posten zodat we al een stapje verder zijn. Heb dat allemaal al geprobeerd enz... Hij zegt dat ik geen IP adress heb dan.. @Woody, dat werkt ook niet... Bewerkt: 1 juli 2012 door BiglifeRPG Reageren
Megadreams Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 Hij krijgt dus een IP toegewezen. Werkte dit eerder wel? En indien dit zo is hebben jullie bijvoorbeeld de router, modem, etc vervangen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.