Jump to content

LAN Werkt niet..


BiglifeRPG

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een probleem... Mijn LAN werkt niet, terwijl de driver wel geinstalleërd is. Ik heb een ASUS k73SV met Windows 7 Ultimate 64x (Legitiem)

Weet iemand een oplossing? (Het ligt niet aan mijn internet) Hij blijft zeggen dat ik geen Internet Access heb. (Geen IP)

Link to comment
Delen op andere websites

Is de juiste driver wel geïnstalleerd? Er kan een driver gevonden zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat het ook echt deze is. Als je bijvoorbeeld windows herinstalleert zonder dat je je systeem dus recovered naar het begin dan moet je ook de drivers weer opnieuw installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Is de juiste driver wel geïnstalleerd? Er kan een driver gevonden zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat het ook echt deze is. Als je bijvoorbeeld windows herinstalleert zonder dat je je systeem dus recovered naar het begin dan moet je ook de drivers weer opnieuw installeren.

Ik heb de driver van de ASUS Site gedownload voor mijn laptop model.. Dan moet het toch werken, right?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dezelfde laptop, welke driver heb je? Heb je ook de wireless console geïnstalleerd? ( Bij mij heb ik geen internet zonder dat programma.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook , maar heb je ook zeker die wireless console? Heb je trouwens zo'n rood kruisje rechtsonder bij het signaal?

Wi-Fi werkt gewoon, internet kabel geeft gele driehoek aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Al eens geprobeerd je driver te verwijderen via Configuratiescherm > Apparaatbeheer > Atheros driver , en dan die verwijderen en dan als die verwijderd is, opnieuw laten installeren door gewoon te klikken op "Zoek nieuwe apparaten" ?

Link to comment
Delen op andere websites

Al eens geprobeerd je driver te verwijderen via Configuratiescherm > Apparaatbeheer > Atheros driver , en dan die verwijderen en dan als die verwijderd is, opnieuw laten installeren door gewoon te klikken op "Zoek nieuwe apparaten" ?

Ja, dat werkt ook niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Al geprobeerd op een andere computer met dezelfde kabel die op dezelfde poort is aangesloten op de router? Het kan ook puur liggen aan de router en niet aan jou computer dus dat zou ik toch eerst eens nakijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Al geprobeerd op een andere computer met dezelfde kabel die op dezelfde poort is aangesloten op de router? Het kan ook puur liggen aan de router en niet aan jou computer dus dat zou ik toch eerst eens nakijken. :)

Kabel werkt gewoon bij andere computers...

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me eerder dat het een probleem afkomstig van de computer is. Heb je al "problemen oplossen" geprobeerd of een trucje met MSN. Probeer in te loggen op MSN met die kabel in je computer, dit zal natuurlijk falen. Echter wanneer MSN hier dus een foutmelding over geeft klik je op "problemen oplossen". MSN zal analyseren waar de fout zit en dat kan je hier posten zodat we al een stapje verder zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me eerder dat het een probleem afkomstig van de computer is. Heb je al "problemen oplossen" geprobeerd of een trucje met MSN. Probeer in te loggen op MSN met die kabel in je computer, dit zal natuurlijk falen. Echter wanneer MSN hier dus een foutmelding over geeft klik je op "problemen oplossen". MSN zal analyseren waar de fout zit en dat kan je hier posten zodat we al een stapje verder zijn.

Heb dat allemaal al geprobeerd enz... Hij zegt dat ik geen IP adress heb dan..

@Woody, dat werkt ook niet...

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...