BoerTijger Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 (bewerkt) Damens en Heren, nadat de E3 is afgelopen is het altijd zo dat daarna de Gamescom komt, voor GTA fans onder ons is het dit jaar extra spannend, GTA: V, ja of nee? Take-Two (Zoals je in de lijst hieronder ziet) aanwezig dit jaar. Dit geeft al veel hoop op GTA: V Zo vind Gamescom 2012 dit jaar plaats van 15 augustus tot 19 augustus. Qua oppervlakte is Gamescom dit jaar 15 % groter dan vorig jaar, zo is er nu maar liefst een oppervlakte van 140.000 m² Voorlopige Line-Up: Capcom Crytek Namco Bandai Perfect World Rondomedia Sony Computer Entertainment Turtle Entertainment World Cyber Games Electronic Arts Deep Silver/ Koch Media Konami Ubisoft Take-Two Interactive Bethesda Softworks Bigpoint Gameforge NCsoft Trion Worlds Nexon Wargaming.net Red5 Studios Riot Games Razer Roccat Bigben Interactive Gaya Entertainment http://www.youtube.com/watch?v=DHZY4hefaJk Barst hier los over Gamescom 2012! Heb jij dingen die niet kloppen? Of weet jij een bedrijf wat ontbreekt op deze lijst? Geef het dan even aan in het topic, dan zal ik het voor je update! Ik heb dit topic vast geopend omdat er al veel over Gamescom werd gepraat in de statusupdaten. Bewerkt: 30 juni 2012 door BoerTijger Reageren
vice Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 We mogen wel niet vergeten dat Take-Two ook bij E3 was, en de game toen ook in de E3-trailer kort te zien was. Maar ik had van deze video: gehoord dat Rockstar Games er ook zou zijn. Bij E3 was alleen Take-Two er. Er zijn namelijk een aantal personen hier op GTAforum die zeiden dat ze niet geloven dat GTA V op zo'n events aangekondigd zou worden. Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Rokstar Games gaat er heus niet even over de al gereleasde Max Payne 3 praten. Het lijkt me wel logisch dat ze dan eindelijk GTA V gaan voorstellen. Reageren
MisterDM Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 (bewerkt) Electronic Arts <- dat word dus info over de nieuwe FIFA('s) Take-Two Interactive <- info over GTA V Wargaming.Net <- en misschien wat info over World Of Tanks, World Of Warplanes en World Of Battleships Laat maar komen Bewerkt: 30 juni 2012 door MisterDM Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Als Rockstar een tweede GTA V trailer presenteert met een release datum erbij ben ik tevreden, maar dat kunnen ze net zo goed morgen al doen. De hele gamewereld op zijn kop door 1 trailer, het is wel overhyped maar bij GTA is dat geen ergenis. Wat hebben we toch een zin in meer informatie over GTA V. Reageren
commando Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 ik ga eigenlijk nooit naar die gamebeursen... ik vind het net zoveel waarde als ik hoor wat er allemaal geshowed is, als dat ik er zelf naartoe ga en het zie Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Rokstar Games gaat er heus niet even over de al gereleasde Max Payne 3 praten. Het lijkt me wel logisch dat ze dan eindelijk GTA V gaan voorstellen. Natuurlijk wel, ze hebben vast nog wel zat onuitgebrachte DLC van May Payne 3 klaarliggen. Ik hoop natuurlijk iets over V maar ik ga er niet van uit. Reageren
Woody268 Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Dat ze op Gamescom zijn wil niet zeggen dat ze het over GTA zullen hebben ze kunnen het even goed over 'Agent' hebben deze staat allang aangekondigd op de site van R*, ook kan het evengoed zijn dat ze er effectief voor max payne komen of helemaal nergens voor en gewoon voor publiciteit? Gewoon wachten tot het zover is en nog niet beginnen zweven. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 Ik verwacht niet dat ze reclame zullen gaan maken voor een paar DLC's. Enig nieuws over GTA V zou fijn zijn, maar Agent is ook een optie, of misschien wel een ander nieuw spel? Je weet het maar nooit met Rockstar. Reageren
Wooods Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 De verwachting is dat GTA 5 volgend jaar uit zal komen maar wat ze nu volgens mij ook bij de consoles doen en, vooral, bij grote games is dat ze pas een maand of zoiets van tevoren bekend zullen maken dat hij in de schappen komt omdat als mensne weten dat er volgend jaar of een nieuwe console uitkomt of nieuwe game ze aankopen gaan uitstellen. Dus indit geval dat mensen GTA 4 niet meer kopen en wachten op 5. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 (bewerkt) Leuk , ik verheug me vooral op: EA, Ubisoft, Take-Two Interactive, Rockstar Games, en wargaming.net. Leuke bedrijven waar ik de games van speel, misschien een domme vraag (heb niet zo veel verstand van Gamescom, E3 etc.), maar waar is het? Bewerkt: 1 juli 2012 door bassieboy35 Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 Toch nog een beurs in de buurt. Uurtje rijden van hier Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 Toch nog een beurs in de buurt. Uurtje rijden van hier Tja, maar als het net zo gaat als afgelopen jaar, wil je er echt niet bij zijn hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.