Davedavy Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 Tja, maar als het net zo gaat als afgelopen jaar, wil je er echt niet bij zijn hoor. Ik denk dat ik wat gemist heb ? Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 Tja, maar als het net zo gaat als afgelopen jaar, wil je er echt niet bij zijn hoor. Ik denk dat ik wat gemist heb ? Vorig jaar was de Gamescom iets minder leuk. Was smoor druk, waardoor redelijk wat mensen onwel werden. Volgens mij was het ook eerder gesloten voor publiek, dacht ik? De pers mocht er toen wel gewoon in. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 (bewerkt) Bij Gamescom sta je zoals je waarschijnlijk wel weet in een uren lange rij voor 1 game, als je per dag 3 games kan checken heb je geluk. Het is leuker om naar Firstlook te gaan, dat is een kleinvenement wat steeds groeit in Nederland. Alleen daar worden haast geen aankondigingen gedaan, daarom is het interessant om Gamescom in de gaten te houden waarmee 2K komt. Bewerkt: 1 juli 2012 door Sjaakswabber Reageren
BoerTijger Geplaatst: 2 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Ik ben op zich ook wel benieuwd naar Riot Games Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Kijk op 1:50. http://www.youtube.com/watch?v=DHZY4hefaJk&feature=player_embedded#! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Je bent niet de eerste die dit ontdekt heeft. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Nee hoor, ik zeg het maar gewoon. Iig duurt het nog ongeveer anderhalve maand voordat Gamescom er is en ik ben benieuwd of we in die tussentijd nog een GTA V trailer krijgen of dat we moeten wachten tot Gamescom zelf. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 (bewerkt) Duurt 15 augustus niet wat lang, als ze vanaf 15 augustus een releasedatum voor GTA V aankondigen voor bijvoorbeeld oktober of november eind 2012. Dan is de kans groot dat GTA V daarna een half jaar word uitgesteld naar april/mei 2013 lijk me. Bewerkt: 5 juli 2012 door Sjaakswabber Reageren
vice Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 Rockstar heeft ook nog geen officiële release date aangekondigd. Het kan ook gerust zijn dat de game pas gepland staat voor volgend jaar (zonder uitsteltermijn). Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 Exhibition space expanded to 140,000 square metres (+15%) Now more than 370 exhibitors (+20%) from 31 countries (+7%) 13 shared country stands (+2) New partner country in 2012: Korea - the global leader in online gaming Mobile Gaming joins expanded range of themes New gamescom trailer cinema powered by LG New cosplay village Exclusive ticket presales Exclusive entrance for private visitors with advance tickets Dit is precies groter en beter aan Gamescom 2012, verschillende lijsten met games van uitgevers bevinden zich op het internet, zodra jij ziet dat een lijstje definitief is mag je hem posten en zal ik hem in de hoofdpost erbij doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.