DDT Dorus Geplaatst: 30 juni 2012 Rapport Geplaatst: 30 juni 2012 Hallo ik heb net gta4 (originele) gespeeld multiplayer free mode, en op het vliegveld was een grote schans gemaakt en een paar skate ramps dit kan toch eigenlijk niet op de ps3? Reageren
dennis12345 Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Hallo ik heb net gta4 (originele) gespeeld multiplayer free mode, en op het vliegveld was een grote schans gemaakt en een paar skate ramps dit kan toch eigenlijk niet op de ps3? Ik kwam het even geleden ook al tegen en ik was er ook al benieuwt naar:P Reageren
MATHIJS Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 Dan had die gozer hem gejailbreaked dan kan je hem wel modden. kost je wel wat geld en je moet firmware 3.51 hebben alsgoed is. >>> Door Big Boss: Noot dat het jailbreaken van een PS3 illegaal is. Daarnaast komt je garantie te vervallen en kan Sony je van het PSN verbannen. Verdere discussie hierover is dan uitgesloten. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.