mekane Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 (bewerkt) ik zoek een aantal files : Het eten van de pizza strack trek in los santos (bij idlewood) en alle reclame borden in los santos. thnx Bewerkt: 1 juli 2012 door mekane Reageren
SpacyColours Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Geplaatst: 1 juli 2012 (bewerkt) Hoi, Ik ben er al een beetje uit inmiddels, dus vergeef me als ik je verkeerde informatie verschaf. Ik neem aan dat je op zoek bent naar TXD-files. Misschien vind je in dit topic iets? Verder ga ik er vanuit dat je "Well Stacked Pizza Company" bedoelt met "Pizza Strack Trek", al vind ik dat laatste ook mooi bedacht. Qua billboards weet ik toevallig nog dat billbrd01_lan.txd al een txd is. Dan zijn er ook nog een paar met een soortgelijke naam, die je met een IMG manager makkelijk in de lijst kan vinden omdat ze in de buurt staan. Hopelijk heb je wat aan mijn uitleg, anders moet je wachten op een echte modder. Bewerkt: 1 juli 2012 door SpacyColours Reageren
mekane Geplaatst: 2 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Aah thnx sowieso met die billboard (Y) en ja ik denk dat ik voor die pizza well ding idd eff moet w8en op een echte modder. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 Download the MEd (MapEditor) voor GTA San Andreas, daarmee kun je makkelijk objecten selecteren en achterhalen welke textures erop zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.