SpacyColours Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 (bewerkt) Hey, Ik ben in de afgelopen jaren een aantal keer 's zomers op kamp geweest. En dan niet zo'n simpel LCKV-kamp waar je bier zuipt en feest. Ik heb het over kampen waar je anderhalve maand zonder stromend water (geen douches, geen wc's, geen kraan) en zonder elektriciteit zit, op een eiland die alleen per boot bereikbaar is. De campers komen van over de hele wereld dus je kan er alleen Engels spreken. Dus we leren daar enorm veel over elkaars cultuur. Modern, maar ook heel veel traditionele dingen. Zoals muziek. Oude volksliedjes uit Zuid-Afrika, Keltische liedjes, Israëlische Volksmuziek... Helaas zijn van die eerste twee categorieën weinig te vinden op YouTube en zo. Ik heb wel enkele Hebreeuwse Volksliederen. Ik vind dit prachtige muziek, en nee, ik ben niet Joods of überhaubt gelovig: Maar ook wat recentere muziek uit Jamaica, Amerika en Rusland: http://www.youtube.com/watch?v=r-3m139fCF8 En hier is toch nog een Keltische: Wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 2 juli 2012 door SpacyColours Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.