Jump to content

[NEW][€400-500] iRacing PC


Venzio

Recommended Posts

Budget: €400 tot €500 euro

Doel: iRacing maxed out

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: Geen

Besturingssysteem: W7 64bit

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Ik heb nog 4GB RAM (2x2)en een hardeschijf en een DVD-drive, deze hoeven niet gebruikt te worden maar zijn een optie.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten als vorige dingen worden hergebruikt of door een bedrijf als dat niet het geval is.

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee, maar hij moet wel stil zijn.

Het is bedoeld voor het spel iRacing sowieso op maximaal te spelen met een goed aantal FPS, andere games moeten ook nog wel draaien maar ik verwacht geen Battlefield 3's op max. bijvoorbeeld voor dit budget.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor die prijs zal het heel moeilijk zijn om een pc te kunnen maken omdat je W7 erbij wilt en dit toch al een grote hap uit je budget is, wat ook handig is even te vermelden welk Ram geheugen je hebt (ddr, ddr2, ddr3.

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Voor die prijs zal het heel moeilijk zijn om een pc te kunnen maken omdat je W7 erbij wilt en dit toch al een grote hap uit je budget is, wat ook handig is even te vermelden welk Ram geheugen je hebt (ddr, ddr2, ddr3.

Windows 7 heb ik zelf al, vergeten te vermelden.

DDR2 RAM Geheugen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Iracing maxed out wilt spelen ben je denk ik al bijna de helft van je budget kwijt aan een videokaart.

Er is namelijk een groot verschil of je Lime rock pakt of bijvoorbeeld Spa,Suzuka,Twin ring.

Die banen vreten veel preformance.

Ik zou persoonlijk even doorsparen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...