michielm Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Hi, Ik heb gta iv op ps3. Per ongeluk paar knopjes ingeduwd en nu blijft ie steeds in schietstand staan. (niet doelgericht) Vind ik zeer lastig, misschien iemand die weet hoe het terug te zetten zodat ie pas op schietstand komt + doelgericht als ik op l2 duw (zoals eerst). Mvg Reageren
Woody268 Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Als je op Wikigta kijkt zie je dat je L2 normaal en half kan indrukken, probeerd dat eens. Reageren
michielm Geplaatst: 3 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 Als je op Wikigta kijkt zie je dat je L2 normaal en half kan indrukken, probeerd dat eens. Maar hij staat altijd op schietstand, zelfs als ik l2 niet aanraak. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 Ik denk dat het aan je controller ligt, dat het knopje ingedrukt blijft. Heb je niet nog een andere controller? Wellicht dat je daar dat probleem niet mee hebt. Reageren
Sentasi Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 (bewerkt) Als je in een auto stapt en je rijd gelijk vol gas achteruit zonder dat je wat doet, ligt het zeker weten aan je controller.. Het kan dan zijn dat het "drukkussentje" zeg maar, niet goed meer werkt of verschoven is, of dat misschien het veertje wat zorgt dat de knop weer terugkomt als je hem loslaat, kapot of verschoven is. Al komt dat niet vaak voor. Bewerkt: 3 juli 2012 door Sentasi Reageren
michielm Geplaatst: 3 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 Dat is het net, auto rijden werkt nog perfect. Dus weet het niet... Reageren
Sentasi Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 Misschien een vreemde bug? Al een nieuwe savegame geprobeerd? Reageren
michielm Geplaatst: 4 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2012 Misschien een vreemde bug? Al een nieuwe savegame geprobeerd? Nieuwe nog niet, andere oudere wel al. Het zelfde probleem. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 juli 2012 Rapport Geplaatst: 4 juli 2012 Al een andere controller geprobeerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.