Jump to content

Google Chrome reageert 'half'


vice

Recommended Posts

Probleem lijkt opgelost!!

Ey,

Ik ben sinds kort (weer) overgeschakelt op Google Chrome. Maar ik zit dus met een probleem, waar ik voorheen ook last van had.

Het is nogal moeilijk uit te leggen, daarom heb ik ook geen poging gedaan om het op Google of zo te zoeken want ik zou niet weten waar te beginnen:

Knoppen als 'citeren' of wanneer ik een spoiler wil openen of sluiten, dan doet die knop soms niets. Als de pagina nog niet volledig geladen is, dan kan ik er op klikken, en dan blijven deze knoppen ook werken eenmaal de pagina geladen is werken deze ook niet meer. Als ik dus pas iets wil citeren of een spoiler wil openen als de pagina geladen is, dan doen die knoppen niets meer (al zijn er wel uitzonderingen).

Ik kan er dus 20 keer op klikken, er gebeurt niets. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, maar ik zou niet weten hoe ik het anders zou kunnen uitlegen. Het zijn dus eigenlijk knoppen die een actie doen zonder de pagina opnieuw geladen moet worden. Want bijvoorbeeld 'Reageer' werkt gewoon omdat de pagina dan opnieuw moet laden. Misschien is er ergens een instelling die niet klopt?

Op bijvoorbeeld Firefox had ik het niet, maar daar had ik wel weer andere problemen (crashes, vastlopen, ...). Mijn Google Chrome is ook helemaal up-to-date.

Hopelijk kan iemand me helpen,

alvast bedankt.

Vice ^_^

EDIT: Nog een bug, ik heb gemerkt dat die slideshow in Google Chrome soms vertraging oploopt. Soms gaat de afbeelding namelijk voor op het nummer, en dan gebeurt er na een tijd dit:

715qq1.png

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je 'Een voorspellingsservice gebruiken om zoekopdrachten en URL's aan te vullen die in de adresbalk worden getypt' misschien aanstaan ? Zoja, zet deze uit en probeer of het dan wel werkt. (Dit staat in Instellingen en dan onderaan op geadvanceerde instelling weergeven klikken)

Link to comment
Delen op andere websites

Die stond aan, ja. Heb het nu uitgezet (en die daaronder staat ook omdat die ook wel leek op een mogelijke oplossing). Maar het heeft niet geholpen blijkbaar :(.

Even voor mezelf of spoilers misschien werken:

qfddsfdsqsdf

EDIT: IK heb gemerkt dat de spoiler (citeren kan ik dan ofc niet testen) wel werkt in de 'voorbeeldmodus', maar niet in het bericht zelf.

EDIT2: Nog een bug, ik heb gemerkt dat die slideshow in Google Chrome soms vertraging oploopt. Soms gaat de afbeelding namelijk voor op het nummer, en dan gebeurt er na een tijd dit:

715qq1.png

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het vooral hier gemerkt, maar ik heb het ook al gemerkt (het spoilerverhaal dan) op minecraftforum.net (dus ik vermoed dat ik het overal wel heb, maar ik ben hier het actiefst dus ja..)

Vroeger had ik het ook als ik de beschrijving wou vergroten bij YouTube ('meer weergeven' dus), maar dat is nu opgelost nadat ik GC een paar maand niet meer heb gebruikt.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

De enige verschillen die ik merk bij mijn instellingen zijn:

  • Dat "Instant inschakelen voor sneller zoeken (omnibox-invoer kan worden geregistreerd) Gebruikers" bij mij aangevinkt staat
  • Bij "privacy" alle vakjes aangevinkt zijn
  • Dat "Controleren op intrekking van servercertificaten" ook aangevinkt is.

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gedaan wat je zei, en het heeft niet geholpen jammer genoeg :(

EDIT: Ik heb net (door Woody eigenlijk) eens in m'n add-ons gekeken, en ik had daar iets van 2YouFace, wat iets van Facebook zou zijn (nooit geïnstalleerd), en ik heb die utigeschakelt omdat ik het niet kende. En nu werkt het weer lijkt het :S.

Bedankt toch allemaal! Hopelijk blijft het nu werken.

EDIT2: Inmidddels 3 uur later, en het werkt nog altijd. Dus ik denk wel dat dit opgelost is :).

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...