Sirocco Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 (bewerkt) Naam: Project zero Ontwikkelaar: Tecmo Uitgever(s): Wanadoo, Ubisoft, Take Two Genre: Survival horror Platforms: ps2, wii Website:www.tecmo.com Project zero is een survival horror spel waarbij het je doel is om via een speciale camera (camera obscura) geesten te verslaan en zo het oeroude ritueel te bestrijden. Dit is een game die je echt de stuipen op het lijf kan jagen ! Ik vind het zeker een aanrader. Ondertussen zijn er al 4 delen: Project zero Project zero 2: Crimson Butterfly Project zero 3: The tormented Project zero 4: Mask of the lunar eclipse In Amerika draagt het de naam 'Fatal Frame'. Sfeerfilmpje: Bewerkt: 5 juli 2012 door Sirocco Reageren
Woody268 Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 Nog nooit van het spel gehoord, maar wel jammer dat het spel er niet echt 'horror' uitziet. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 Ik heb tekeningen van die meisjes in m'n kamer hangen. Voor de rest ben ik er ook weinig bekend mee. Reageren
Sirocco Geplaatst: 5 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 Zeker eens proberen als je de kans krijgt, het is echt wel scary Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.