Jump to content

Beeldscherm programma


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Bestaat er een programma dat je je beeldscherm aan kunt passen naar verschillende looks. Zoals negatief of old school (Dat geel achtige beeld, net als oude foto's ). Misschien wel spiegelbeeld. :)

Zo ja dan zou ik dat graag willen weten en hebben.

Mzzl. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je een willen dat je beeld negatief is? crazy.gif

Is lachen. Ik wil dat tijdens spelletjes doen. Gta SA spelen in negative effect. icon_mrgreen.gif

Spiegelbeeld lijkt me ook lachen. Gta SA aan de andere kant van de weg met de stuur aan de andere kant. Oke de letters zijn dan niet te lezen maar het is dan net een hele andere gta. Je ziet de map dan ook heel anders. In plaats dat Ryders huis rechts staat van CJ's huis staat het links. Hele andere map gewoon. Door een misschien simpele aanpassing aan je beeldscherm zelf. Geen mod of shit. icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ooit over nagedacht dat je muis en toetsenbord dan ook verkeerd om werken.. voor dit soort toepassingen moet je mods op de GTA engine toepassen, niet op je videokaartdrivers.

Ook eraan gedacht dat het mogelijk is om je controls aan te passen, dus links op D/Pijltje rechts en rechts op A/Pijltje links te zetten, muis valt ook wel met een 'prank' programma te inverten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...