Jump to content

Haperingen in GTA IV


defere

Recommended Posts

Hey allemaal! laatst kocht ik de laptop van ibood: http://be-nl.forum.ibood.com/18729-dell_156_inch_inspiron_laptop_met_amd_llano_a8-3520m_uadcore_processor_radeon_dual_graphics/

Nu volgens mij zou deze perfect gta 4 moeten kunnen draaien maar bij het spelen hapert het spel wel heel vaak. ik heb alle updates gedaan die ik via de site van dell zelf kon doen maar dit haalt niet echt veel uit. Wat denken jullie ? Zijn er instellingen waar ik sowieso moet op letten om het spel goed te kunnen spelen ? imo staat alles goed, en ik heb zelf als geprobeerd om in-game wat instellingen een stuk lager te zetten aar dit haal ook ni veel uit. Cutscenes gaan zonder haperingen; het is echt alleen wanneer ik zelf rondloop of rijd...

Alvast bedankt!

>>> Door Megadreams: Even een duidelijkere titel gegeven. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Laptops zijn sowieso niet geschikt voor games.En met die videokaart zou je alles op het minimale moeten zetten(Alles op low dus).

Onzin,

Dat eerste is net wat je zelf wilt, met een prima laptop kun je prima games spelen, in dat topic van dat forum staat dat hij Diablo III aan kan, dan moet hij GTA: IV ook wel aankunnen, ik zou niet weten waarom hij het niet aan zou kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Laptops zijn sowieso niet geschikt voor games.En met die videokaart zou je alles op het minimale moeten zetten(Alles op low dus).

Onzin,

Dat eerste is net wat je zelf wilt, met een prima laptop kun je prima games spelen, in dat topic van dat forum staat dat hij Diablo III aan kan, dan moet hij GTA: IV ook wel aankunnen, ik zou niet weten waarom hij het niet aan zou kunnen.

Gta 4 is slecht geport naar de pc. Ik heb zelf al ondertussen een nieuwe PC. Mijn laptop gebruik ik alleen nog voor vakanties, om dan SA, 3 en VC te spelen. Waarschijnlijk kunnen de settings voor GTA 4 op z'n laptop dan dan op medium. Ik twijfel nog een beetje...

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Laptops zijn sowieso niet geschikt voor games.En met die videokaart zou je alles op het minimale moeten zetten(Alles op low dus).

Onzin,

Dat eerste is net wat je zelf wilt, met een prima laptop kun je prima games spelen, in dat topic van dat forum staat dat hij Diablo III aan kan, dan moet hij GTA: IV ook wel aankunnen, ik zou niet weten waarom hij het niet aan zou kunnen.

Gta 4 is slecht geport naar de pc. Ik heb zelf al ondertussen een nieuwe PC. Mijn laptop gebruik ik alleen nog voor vakanties, om dan SA, 3 en VC te spelen. Waarschijnlijk kunnen de settings voor GTA 4 op z'n laptop dan dan op medium. Ik twijfel nog een beetje...

Enigste wat er plaats kan vinden is dat hij niet genoeg gekoeld kan worden door een laptop, maar qua hardware kan hij GTA: IV gewoon draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een laptop kan zeker en vast goed gebruikt worden voor gaming. Zolang je maar een goede koeling hebt. Dat zijn laptop GTA IV echt goed kan draaien twjjfel ik best nog wel aan. Wellicht kan jet het draaien maar zal je je settings toch laag moeten houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...