Jump to content

Mortal Kombat 9

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb dit topic gestart om over de game Mortal Kombat 9 te praten.

Ontwikkelaar: NetherRealm Studios

Uitgever: Warner Bros. Interactive Entertainment

Genre: Actie,vechten

Aantal spelers: 1-4

Release: 19 april 2011

Rating: 18+

Geplaatst:

Ik vind het er wel tof uit zien, vechtgames zijn sowieso leuk om met een paar vrienden te spelen. Dead or Alive 5 komt eerst in mijn collectie, maar dit is voor mij wel een goede tweede zeg maar.

Geplaatst:

Er is ook een demo op psn als jullie het graag willen proberen maar ik weet het niet of het ook voor xbox is.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je de demo zelf al gespeeld eigelijk? Is die demo een beetje te pruimen, ik zou het alleen via youtube kunnen kijken omdat ik een Xbox 360 hebt. Mijn PS3 is kapot, hopelijk is de demo ook op Xbox Live beschikbaar, even kijken vanavond.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Geplaatst:

Heb je de demo zelf al gespeeld eigelijk? Is die demo een beetje te pruimen, ik zou het alleen via youtube kunnen kijken omdat ik een Xbox 360 hebt. Mijn PS3 is kapot, hopelijk is de demo ook op Xbox Live beschikbaar, even kijken vanavond.

Ja ik heb de demo al gespeeld er komen 4 personages in voor en 2 arena's je kunt het zoals in de volledige spel van 1 tot 4 personage 's spelen en als je de figt ladder voor de helft uitspeelt sluit het af met een laatse trailer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...