norik Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 Hey ik heb dit topic gestart om over de game Mortal Kombat 9 te praten. Ontwikkelaar: NetherRealm Studios Uitgever: Warner Bros. Interactive Entertainment Genre: Actie,vechten Aantal spelers: 1-4 Release: 19 april 2011 Rating: 18+ Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 Lijkt me echt een enorm saai spel. Reageren
norik Geplaatst: 7 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2012 Lijkt me echt een enorm saai spel. Waarom dan? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 8 juli 2012 Rapport Geplaatst: 8 juli 2012 Ik vind het er wel tof uit zien, vechtgames zijn sowieso leuk om met een paar vrienden te spelen. Dead or Alive 5 komt eerst in mijn collectie, maar dit is voor mij wel een goede tweede zeg maar. Reageren
norik Geplaatst: 11 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2012 Er is ook een demo op psn als jullie het graag willen proberen maar ik weet het niet of het ook voor xbox is. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 11 juli 2012 Rapport Geplaatst: 11 juli 2012 (bewerkt) Heb je de demo zelf al gespeeld eigelijk? Is die demo een beetje te pruimen, ik zou het alleen via youtube kunnen kijken omdat ik een Xbox 360 hebt. Mijn PS3 is kapot, hopelijk is de demo ook op Xbox Live beschikbaar, even kijken vanavond. Bewerkt: 11 juli 2012 door Sjaakswabber Reageren
norik Geplaatst: 14 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2012 Heb je de demo zelf al gespeeld eigelijk? Is die demo een beetje te pruimen, ik zou het alleen via youtube kunnen kijken omdat ik een Xbox 360 hebt. Mijn PS3 is kapot, hopelijk is de demo ook op Xbox Live beschikbaar, even kijken vanavond. Ja ik heb de demo al gespeeld er komen 4 personages in voor en 2 arena's je kunt het zoals in de volledige spel van 1 tot 4 personage 's spelen en als je de figt ladder voor de helft uitspeelt sluit het af met een laatse trailer. Reageren
Woody268 Geplaatst: 15 juli 2012 Rapport Geplaatst: 15 juli 2012 Aan de video's te zien lijkt het eerder een saai spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.