Phoenyxar Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Geplaatst: 26 juli 2012 Ik speel Minecraft, so I'm in my Field of Dreams... Ook wel een beetje Feel Good Muziek, maar dan Happy Hardcore-style ;D Reageren
commando Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 duurde een tijdje voordat ik een goede kon vinden, maar mijn mood is nu een kruizing tussen relaxen en een beetje feelgood... Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 Ik ga dat nummer vandaag constant opnieuw laten afspelen in m'n hoofd. Werkt beter dan koffie. Reageren
Wooods Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 (bewerkt) Ik moet zeggen dat ik het triest vind waar de mensen van kunnen houden en dan niet expliciet hier maar bijv. dat 'neger-rap' of heavy-metal e.d. Bewerkt: 28 juli 2012 door Wooods Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 juli 2012 Rapport Geplaatst: 29 juli 2012 Ik moet zeggen dat ik het triest vind waar de mensen van kunnen houden en dan niet expliciet hier maar bijv. dat 'neger-rap' of heavy-metal e.d. Ik vind het triester dat mensen niet kunnen accepteren dat andere een voorkeur hebben voor een andere genre. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2012 (bewerkt) (En niet omdat ik vandaag gelopen heb) Bewerkt: 5 augustus 2012 door SpacyColours Reageren
Bodemloos Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 nuff said. http://www.youtube.com/watch?v=QgpzLUCY0rU Reageren
commando Geplaatst: 11 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2012 beetje snelheid en jagend aangezien ik freeloader altijd wel wil luisteren, kies ik voor: Reageren
Bodemloos Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Ik moet zeggen dat ik het triest vind waar de mensen van kunnen houden en dan niet expliciet hier maar bijv. dat 'neger-rap' of heavy-metal e.d. Goh, hitler 2 wat ben jij een triest figuur, volgens mij heb je nooit goed geluisterd naar heavy metal of volgens jou ''Neger Rap'' trouwens voor jou heb ik een combinatie ervan Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Kei veel zin in Decibel komende zaterdag natuurlijk . Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Ik verkeer in deze stemming. Ogh, wat heerlijk.. Staat momenteel op de achtergrond tijdens het designen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Ik voel me kut. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Kan moeilijk mijn huidige stemming beschrijven, maar dit liedje doet het vrij goed vind ik, lekker rustig... Reageren
commando Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 Kan moeilijk mijn huidige stemming beschrijven, maar dit liedje doet het vrij goed vind ik, lekker rustig... *nummertje* rustig? aaah dit is pas rustig... [begint te slapen] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.