Jump to content

Welk liedje showt jouw huidige stemming?


SpacyColours

Recommended Posts

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    12

  • Phoenyxar

    8

  • commando

    7

  • Bodemloos

    7

Voor een of andere reden voel ik me vandaag episch, alsof je ineens iets belangrijks en onverwacht gaat doen... Moeilijk te verklarne of uit te leggen, maar het gevoel is wel geweldig.

En dit helpt die sfeer alleen maar te versterken. Woohoo!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik moet natuurlijk wel zeggen, dat liedjes mijn huidige stemming veranderen of allicht dat er een lichte harmonie is in het verband tussen mijn stemming en de muziek die ik luister. Van wilde muziek word ik wild, en van rustige muziek word ik vanzelf wat rustiger.

Ik ben momenteel in de stemming om oude nummertjes van de jaren 90 te luisteren, maar ja dat is vrij uitgebreide keuze; dus ik noem mijn huidige stemming: Nostalgie.

En tja, daar kan ik dus zo veel dingen bij posten he :D Naja, een diepe grabbel in de grabbelton dan maar.....

Alsof je geschiedenis als een film langs speelt; mooie dingen, minder mooie dingen. Nostalgie is het moment dat je waarde hecht aan dat de zekerheid van het verleden, hetgeen heeft gebracht waar je nu bent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...