Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hee ik ga proberen om mensen met de nederlandse versie van photoshop te helpen met het maken van sign. enz ik zelf heb photoshop 7.0 en kan wel wat met photoshop ik hoop alleen dat er meer mensen zijn die me wille helpen ik ben van plan om morgen de eerste stappen te beschrijven ik heb het met brokentable gesproken of hij het goed vond om dit topic te maken en hij vond het goed als je de trial wilt downloaden dan verwijs ik je door naar het andere photoshop topic want daar staat de meeste info over downloads enz. ik ga alleen uit leggen hoe je een basic sign. maakt en ik ga daarna verder met de stappen je mag ook vragen stellen en ik zal ze proberen te beantworden

ik hoop dat jullie er blij mee zijn en me willen helpen nou tot morgen en alvast veel plezier

ps. als je me wilt helpen mail dan naar ***

Geplaatst:

De meeste mensen hebben hier Photoshop CS of CS2. Het verschilt dan wel niet zo erg veel, maar wel zo veel dat er andere tools en verwijzingen in zitten. Misschien moet je de Trial van CS2 eens proberen. ;)

Geplaatst:
De meeste mensen hebben hier Photoshop CS of CS2. Het verschilt dan wel niet zo erg veel, maar wel zo veel dat er andere tools en verwijzingen in zitten. Misschien moet je de Trial van CS2 eens proberen. ;)

Al bak ik er niks van vindt ik Photoshop 7.0 beter :).

Geplaatst:

Hier komt dus de eerste les

Stap1:

Vind een leuk plaatje deze bv. click

Dit plaatje sla je op op je schijf

Stap 2:

Open phototshop

En open het plaatje als het goed is heb je nu dit

stap25ua.jpg

Stap 3

nu druk je ctrl+a (selecteer alles) nu heb je het plaatje geselecteerd nu kopieer je het plaatje (ctrl +c)

Stap 4:

Klik op bestand en daarna op nieuw zet de grote op 500*100 pixels zo iets moet je dus zien

stap44ey.jpg

Stap 5:

Rechts onderaan staat achtergrond rechter muis klik hier op en laag dupliceren

Hier klikken

stap5a3vr.jpg

En ok drukken nu heb je een achtergrond die je kan bewerken

stap5b6ua.jpg

Stap 6:

Rechter muis klik op achtergrond kopie

Hier dus

stap62og.jpg

en klikken op opties voor overvloeden

dan krijg je dit scherm

stap6b1ge.jpg

klik op kleurbedekking

stap6c3zn.jpg

voor de kleur moet je op het gekleurde vierkant er naast drukken als je de zelfde kleur wilt als de achtergrond van het plaatje moet je eerst op het vierkantje klikken dan krijg je dit scherm

stap6d0se.jpg

de rest komt nog want ik heb anders te veel dingen

dit zegt ie namelijk

DE VOLGENDE FOUT(EN) ZIJN GEVONDEN

Sorry, maar je hebt meer figuren gebruikt dan is toegestaan

Geplaatst:

hier is de rest en sorry een dubbelpost maar anders weet je de rest niet dus nu de rest

stap 7:

nu is je signature deze kleur (als alles goed is)

stap75xg.jpg

stap 8:

het ferrari logo plakken (ctrl+v) nu heb je dit

stap86lp.jpg

pak de move tool (weet de nederlandse naam niet)

stap8b8dv.jpg

en verplaats het logo (laag 1)naar waar en hoe je wilt

stap8c3qq.jpg

stap 9:

klik op de tekst knop (knop met de T er op) en typ iets

stap99ra.jpg

deze tekst kan je met de move tool ook weer verschuiven. Het eind resultaat is dus dit

klaar4cp.jpg

nou nu heb je al een aardige signature voor schaduw en gloed moet je in opties voor overvloeden kijken ik wens jullie veel succes en ik hoop dat jullie er iets aan hebben

en ik zoek nog steeds mensen om me te helpen en laat me weten wat je van me tutorial vind

sla je plaatjes altijd op als photoshop file en als jpeg als je hem wilt uploaden op bv imageshack

laterz

MYM

Geplaatst:
Dit kan ook gewoon veel simpeler met Microsoft Paint.

Ja veel makkelijker zelf.

Gewoon de sig achtergrond rood maken en dan dat plaatje eropplakken met tekst. ;)

Geplaatst:

Dit is idd wel het simpelste wat er kan gebeuren, en het resultaat is nog niet eens mooi..

Je plaatjes zijn ook nog is te groot ;)

Geplaatst:
ik wil ook photo shop..

Adobe Dat kan he!

Zoek even naar de trial van photoshop. De hele photoshop moet je namelijk kopen voor €1000,-

Geplaatst:

je moet eerst de basic kennen en ik zou het fijn vinden al mensen me zouden waar deren voor wat ik doe ik probeer mensen allen maar te helpen en als je dat niet kan respecteren vind ik het jammer kijk het is ook niet echt mooi maar basic is basic als je niet weet hoe je iets moet doen dan lukt niks je :? nou ik hoor het wel laterz

Geplaatst:

waar is die te krijgen dan (de gratis versie )( en kan ik daar ook sigs mee maken want ik heb al een warn voor te grote sig :lol: )

Geplaatst:

Als je hem gratis krijgt is het illegaal en dat is hier verboden.

Je kan zoals gezegd hier een trial downloaden op de site van adobe van 15 dagen.

Natuurlijk kan je met photosho sigs maken. ;)

Geplaatst:

Ik verwachte een tutorial waar iets moeilijks mee uitgelegd zou worden ..

Dit is zéér makkelijk, en als je iets wilt uitleggen, doe het dan goed want de kleuren komen geeneens overeen ..

Geplaatst:
je moet eerst de basic kennen en ik zou het fijn vinden al mensen me zouden waar deren voor wat ik doe ik probeer mensen allen maar te helpen en als je dat niet kan respecteren vind ik het jammer kijk het is ook niet echt mooi maar basic is basic als je niet weet hoe je iets moet doen dan lukt niks je :? nou ik hoor het wel laterz

Inderdaad. Netjes gedaan. Deze tut is ook voor beginners en niet voor ervaren Photoshoppers.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...