Jump to content

Icon set aanvraag - Web Compatibility icons (HTML 5 alike logos)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb op dit moment op elke nieuwe site die ik maak in de footer staan of deze in HTML5 / CSS3 is gemaakt. Hiervoor heb ik mooi icoontjes gevonden:

CSS3_small.png

HTML5_small.png (officiele versie)

Deze icoontjes passen goed bij elkaar omdat ze in dezelfde stijl zijn gemaakt. Maar ik heb eigenlijk ook een icoontje nodig als de website voor de mobiele browser is geoptimaliseerd. Tevens heb ik ook een icoontje nodig als de website ook te gebruiken is zonder Javascript.

Nu heb ik dus al even gezocht op het internet, en ik kon eigenlijk niet echt een icon pack vinden dat deze soort icoontjes heeft. Zou jij deze misschien voor me willen maken (dus "Mobiel" en "Javascript not required" alike icons van 64x64). Als het kan zou ik ook nog graag kleine icoontjes (16x16 of 32x32) hebben voor dezelfde onderwerpen. Als jij deze kan vinden, of wil maken zou ik dat erg waarderen :).

Geplaatst: (bewerkt)

Okee, poging gedaan, hoop dat dit een beetje in de buurt komt..

nojs.png

mobilee.png

Ik heb de iconen in vectorformaat gemaakt, dus ze zijn eenvoudig aan te passen.

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Okee, poging gedaan, hoop dat dit een beetje in de buurt komt..

nojs.png

mobilee.png

Ik heb de iconen in vectorformaat gemaakt, dus ze zijn eenvoudig aan te passen.

Wauw, die zijn zeker nice. Hoe heb je die bewerkt dan? Kan dat in Adobe Photoshop, een svg bestand bewerken? want Adobe illustrator ken ik niet :S

Zouden de kleuren misschien ook wat warmer kunnen? Dat is het enigste wat ik opmerkte.

Geplaatst: (bewerkt)

Dankje! Ik kan ze in allerlei formaten regelen als je wilt. In Photoshop kun je svg importeren, maar dat wordt er een bitmap van gemaakt (wat uiteindelijk denk ik ook de bedoeling is)

Ik zal proberen de kleuren iets warmer te maken, wacht maar op een edit van dit berichtje ;)

EDIT:

Hierzo, iets beter zo?

nojssmall.png

mobilesmall.png

In de bijlage nu ook de .ai file (die je ook gewoon met Photoshop kan openen)

web_icons.ai

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Dankje! Ik kan ze in allerlei formaten regelen als je wilt. In Photoshop kun je svg importeren, maar dat wordt er een bitmap van gemaakt (wat uiteindelijk denk ik ook de bedoeling is)

Ik zal proberen de kleuren iets warmer te maken, wacht maar op een edit van dit berichtje ;)

EDIT:[/b}

Hierzo, iets beter zo?

nojssmall.png

mobilesmall.png

In de bijlage nu ook de .ai file (die je ook gewoon met Photoshop kan openen)

Thanks, dat is echt helemaal goed :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...