iefen Geplaatst: 9 juli 2012 Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 Hallo forumers ik speel nu op een roleplay server en had het idee om een tuning garage te roleplayen, ik heb al een mooie locatie in gedachten waar ik hem wil neerzetten alleen moet er een soort interior gemapt worden. ik ben vandaag aan de slag gegaan met de MTA map editor maar dat zag er niet uit, ik heb ook al op google gezocht naar een mooie mapping maar er kwam niet echt veel uit nu was mijn vraag of een van jullie misschien nog eentje heeft liggen / ooit gevonden heeft en die met mij zou willen delen (pb ofzo) een voorbeeld: Heel erg bedankt alvast. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 juli 2012 Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 (bewerkt) Ik heb geen verstand van SA:MP/MTA, dus vergeef me als ik onzin lul, maar misschien kan je dat interieur van de Transfender garage gebruiken: Of CJ's garage: In dat laatste geval is deze mod misschien iets. Hopelijk heb je hier wat aan, anders moet je wachten op een echte modder. Bewerkt: 9 juli 2012 door SpacyColours Reageren
Woody268 Geplaatst: 9 juli 2012 Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 Als ik me niet vergis zijn er in Cj's garage dingen unsolid dus zal je die eerst solid moeten maken. Reageren
iefen Geplaatst: 9 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 dank u wel ik zal het testen en ik zal zeggen of het werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.