Jump to content

Taximissie, Firefigher en ambulance missies

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Wil iemand de taximissie, firefighter en ambulance missies doen? Ik heb er geen problemen mee als je cheat, modden wil ik niet.

GTASAsf1.zip

Geplaatst:

Gaat waarschijnlijk even tijd over heen, heb geduld. Anders wil ik straks er nog wel even naar kijken, maar ik vrees niet dat je hem dan nog voor morgenmiddag hebt.

Welke versie heb je trouwens?

(mocht iemand anders hem eerder klaar kunnen hebben, ga je gang)

Edit: Je bent pas bij de missie Big Smoke?

Geplaatst:

Gaat waarschijnlijk even tijd over heen, heb geduld. Anders wil ik straks er nog wel even naar kijken, maar ik vrees niet dat je hem dan nog voor morgenmiddag hebt.

Welke versie heb je trouwens?

(mocht iemand anders hem eerder klaar kunnen hebben, ga je gang)

Edit: Je bent pas bij de missie Big Smoke?

Versie 2 en ja dat klopt. Wil eerst die 3 missies doen en daarna alle overige missies. Geen idee waarom.

Geplaatst:

Als jij ze eerst wilt doen, waarom zit ik me er dan nu voor "in te spannen"? :puh: Ben nu bij level 10 Paramedic in ieder geval.

Geplaatst:

Als jij ze eerst wilt doen, waarom zit ik me er dan nu voor "in te spannen"? :puh: Ben nu bij level 10 Paramedic in ieder geval.

Dankjewel, ik heb daar geen geduld voor.

Geplaatst:

Ik heb in ieder geval de Paramedic en Firefighter missies gedaan. De Taximissie moet ik nog doen, dat komt waarschijnlijk morgenochtend. Ik ga zometeen naar m'n werk en daarna naar een gala.. (wat een combinatie, overigens)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb in ieder geval de Paramedic en Firefighter missies gedaan. De Taximissie moet ik nog doen, dat komt waarschijnlijk morgenochtend. Ik ga zometeen naar m'n werk en daarna naar een gala.. (wat een combinatie, overigens)

Een gala namens je werk?:puh: Wat is een gala? Bedankt alvast!

Bewerkt: door Spitskool
Geplaatst:

Taxi Driver - Voltooid!

• Alle Taxi's hebben nitro.
  • Rond de $20.000,-

Firefighter - Voltooid!

• Vuurbestendig.
  • $13.450,-

Paramedic - Voltooid!

• Maximum health.
  • $37.500,-

Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt.

Savegame: GTASAsf6.b

Geplaatst:

Hoi,

Als ik spel wil openen begint hij weer vanaf begin, hoe kan dit?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...