mekane Geplaatst: 10 juli 2012 Rapport Geplaatst: 10 juli 2012 (bewerkt) Hey ik wil graag de capzipback aanpassen. Maar zodra ik de achterste gedeelte van de cap wil aanpassen met een Adidas logo dan verschijnt het logo overval op de cap. En dat wil ik niet ik plaats zo een voorbeeld : Zou iemand mij misschien kunnen helpen .. Bedankt alvast. Bewerkt: 10 juli 2012 door mekane Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 juli 2012 Rapport Geplaatst: 10 juli 2012 (bewerkt) Welke tool/manier gebruik je om die Adidas op die pet te doen? Bewerkt: 10 juli 2012 door SpacyColours Reageren
mekane Geplaatst: 11 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2012 Paint . Ik bewerk de TXD Replace het met TXD workshop en zet het in me spel met IMG tool 2.0 Reageren
SpacyColours Geplaatst: 11 juli 2012 Rapport Geplaatst: 11 juli 2012 (bewerkt) Paint . Ik bewerk de TXD Replace het met TXD workshop en zet het in me spel met IMG tool 2.0 Dat deed ik vroeger ook wel eens. Maar het is best lastig, omdat alle aanzichten naast elkaar staan. Ik denk dus dat je het Adidas-logo niet over de hele texture moet plakken, want dan komt ie over de hele pet terecht. Misschien kan je proberen om het logo ergens op een klein stukje te plakken, en dan te checken in het spel hoe het eruit ziet, en dit dan constant overnieuw proberen tot het logo goed staat? Maar goed, zoals je weet ben ik geen ervaren modder hè. Maar zo deed ik het vroeger. EDIT: Het kan misschien ook zijn dat het spel voor die pet die ene texture constant herhaalt? Stel dat de pet volledig één kleur is, dat ze dan gedacht hebben 'dan nemen we één texture en die gebruiken we dan iets van 10 keer voor die hele pet' of zo. Als dat het geval is, ben ik ook wel benieuwd hoe je dat moet oplossen. :$ Bewerkt: 11 juli 2012 door SpacyColours Reageren
mekane Geplaatst: 11 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2012 (bewerkt) Het is al gedeeltelijk gelukt het logo van adidas staat nu op het voorste gedeelte van de pet waar mee je de de maat in stelt zegbaar .. Bewerkt: 11 juli 2012 door mekane Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.