Jump to content

Orbit Downloader


MegaPilot

Recommended Posts

Hay,

Grab ++ crasht elke keer wanneer ik wat wil downloaden. Vooral bij Youtube video's. Dus ik klik op een video, Grab ++ herkent deze en loopt dan meteen vast. Die video's moet ik trouwens via Firefox bekijken, want in Chrome detecteert hij niks(terwijl ik dat wel aangegeven heb bij de installatie - dit staat ook aangevinkt bij instellingen dat Grab ++ geïntegreerd is in Chrome en Firefox -). Het programma verwijderen en dan opnieuw installeren heeft geen verandering gebracht.

Sinds de laatste Adobe Flash Player update ben ik trouwens overgestapt op Chrome, Firefox en de nieuwe Flash Player gaan duidelijk niet samen..:N

Alvast bedankt.

Mvg,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk zie ik de probleem-gevallen het liefst opgesteld in een vorm die een beetje op het volgende lijkt;

Introductie (wat voor systeem je hebt, met welke programma's je last hebt en zulk soort dingen)

Het daadwerkelijke probleem zelf

De vraag

Jij zet hier een probleem weg, met een of ander programma wat "Grab ++" heet, zonder überhaupt te zeggen wat voor soort programma het is en zonder de moeite te doen om een fatsoenlijke vraag te stellen.

Uit je redelijk onduidelijke tekst maak ik dus uit dat je een probleem hebt met een programma welke filmpjes (en dergelijken?) uit een browser kan downloaden. Dit is overigens volgens de overeenkomst die jij als gebruiker van Youtube hebt gesloten verboden van gebruik, maar dat terzijde.

Heb je Chrome en je programma beiden volledig gedeïnstalleerd, daarna CCleaner eroverheen gegooid zodat hij het register netjes op kan ruimen, en daarna alles weer geïnstalleerd?

Heb je al zelf überhaupt op Google rondgekeken?

En voor de rest, ik heb zelf geen problemen met Flash en Firefox hoor? Waarom je nou meteen de conclusie trekt dat ze niet samenwerken verbaast mij ook lichtelijk.

Edit; ik kan Grab ++ nergens zien te vinden op het internet (al heb ik wel een kleine zoektocht gedaan omdat ik niet al te veel moeite in zo'n flut OP wou doen), en wat heeft "Orbit Downloader", welke vermeld staat in het onderwerp, te maken met jouw probleem?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk zie ik de probleem-gevallen het liefst opgesteld in een vorm die een beetje op het volgende lijkt;

Introductie (wat voor systeem je hebt, met welke programma's je last hebt en zulk soort dingen)

Het daadwerkelijke probleem zelf

De vraag

Jij zet hier een probleem weg, met een of ander programma wat "Grab ++" heet, zonder überhaupt te zeggen wat voor soort programma het is en zonder de moeite te doen om een fatsoenlijke vraag te stellen.

Uit je redelijk onduidelijke tekst maak ik dus uit dat je een probleem hebt met een programma welke filmpjes (en dergelijken?) uit een browser kan downloaden. Dit is overigens volgens de overeenkomst die jij als gebruiker van Youtube hebt gesloten verboden van gebruik, maar dat terzijde.

Heb je Chrome en je programma beiden volledig gedeïnstalleerd, daarna CCleaner eroverheen gegooid zodat hij het register netjes op kan ruimen, en daarna alles weer geïnstalleerd?

Heb je al zelf überhaupt op Google rondgekeken?

En voor de rest, ik heb zelf geen problemen met Flash en Firefox hoor? Waarom je nou meteen de conclusie trekt dat ze niet samenwerken verbaast mij ook lichtelijk.

Edit; ik kan Grab ++ nergens zien te vinden op het internet (al heb ik wel een kleine zoektocht gedaan omdat ik niet al te veel moeite in zo'n flut OP wou doen), en wat heeft "Orbit Downloader", welke vermeld staat in het onderwerp, te maken met jouw probleem?

Mijn excuses, dit bericht is nogal overhaast opgesteld. Orbit Downloader installeert Grab ++ automatisch op je computer, deze 2 programma's werken samen(Grab ++ detecteert de video's en als je deze dan wil downloaden, dan kan dat met Orbit Downloader).

Chrome heb ik nog niet geherinstalleerd, dat zal ik nu even doen -net als CCleaner-.

Op Google had ik al gekeken, niks gevonden. En sinds die flash update is mijn Firefox gewoon niet meer werkend te noemen, hij crasht enorm vaak en is veel trager geworden.

Edit: Chrome herinstalleren en CCleaner z'n werk laten doen heeft het probleem niet opgelost. :(

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...