-Nico-Bellic- Geplaatst: 17 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2012 (bewerkt) Ik ga toch die van €900,- kopen. Helaas is de RPM minder, maar de rest is gewoon hetzelfde..! Hopelijk kan ik GTA eens goed spelen erop, want dat was echt een misser op deze laptop (Acer Aspire 5920G) Bewerkt: 17 juli 2012 door -Nico-Bellic-
Wooods Geplaatst: 17 juli 2012 Rapport Geplaatst: 17 juli 2012 (bewerkt) Ik ga toch die van €900,- kopen. Helaas is de RPM minder, maar de rest is gewoon hetzelfde..! Hopelijk kan ik GTA eens goed spelen erop, want dat was echt een misser op deze laptop (Acer Aspire 5920G) Je zegt het zelf, alles is hetzelfde alleen de RPM is lager en in totaal duurder Anyway, ik wil je niet op de kast jagen en als je bij die laptop goed voelt kopen, trouwens, je kan je HDD altijd nog vernieuwen Bewerkt: 17 juli 2012 door Wooods
-Nico-Bellic- Geplaatst: 18 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2012 Hmmm, dus als je een harde schijf koopt van pak 'm beet 1TB kun je ook 7200 RPM hebben?
Wooods Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Geplaatst: 18 juli 2012 (bewerkt) Hmmm, dus als je een harde schijf koopt van pak 'm beet 1TB kun je ook 7200 RPM hebben? Hier kan je kijken welke HDD er beschikbaar zijn. Alleen zie ik dat ze ruwweg alleen maar 5400RPM hebben en de enige 7200RPM is 160GB Anders zoek je hier eventjes rond. Al weet ik niet zeker of wel uitwisselbaar zijn. Bewerkt: 18 juli 2012 door Wooods
Wooods Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 En is het nog gelukt om er een te kopen danwel de Sony of Lenovo?
-Nico-Bellic- Geplaatst: 1 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2012 Het is de Sony geworden. Lekkere PC!
Wrieh Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 Acer en levono zijn niet de beste merken, je kiest beter voor een Asus, Toshiba of Sony. Lenovo is het beste merk wat er is >_>. Kijk die site maar is alle laptops worden getest voor een val van 2 meter hoogte, en dan zit er nog geen krasje op. Laat maar is een Asus, Toshiba of sony van 2 meter hoogte vallen, kun je ze weggooien.
MegaPilot Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 (bewerkt) Acer en levono zijn niet de beste merken, je kiest beter voor een Asus, Toshiba of Sony. Lenovo is het beste merk wat er is >_>. Kijk die site maar is alle laptops worden getest voor een val van 2 meter hoogte, en dan zit er nog geen krasje op. Laat maar is een Asus, Toshiba of sony van 2 meter hoogte vallen, kun je ze weggooien. LOOOOL! Welke kneus laat er nu ook zijn laptop van 2 meter hoogte vallen? Wat woody bedoelt is dat het bewezen is dat Asus, Toshiba en Sony de minste hardwaretechnische problemen vertonen na 3 jaar gebruik. PS: Ik geloof trouwens geen zak van je verhaaltje, elke laptop die je van 2 m hoogte laat vallen heeft op z'n minst een krasje. Bewerkt: 16 augustus 2012 door MegaPilot
Zombiespeed Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 En de hardware die erin zit krijgt dan ook een hele klap waardoor dat dan ook meestal kapot is
Davedavy Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 Acer en levono zijn niet de beste merken, je kiest beter voor een Asus, Toshiba of Sony. Lenovo is het beste merk wat er is >_>. Kijk die site maar is alle laptops worden getest voor een val van 2 meter hoogte, en dan zit er nog geen krasje op. Laat maar is een Asus, Toshiba of sony van 2 meter hoogte vallen, kun je ze weggooien. Wat een onzin , heb jij ooit een Asus , Toshiba of Sony laten vallen vanaf 2 meter? Nee hé?
Wrieh Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 Acer en levono zijn niet de beste merken, je kiest beter voor een Asus, Toshiba of Sony. Lenovo is het beste merk wat er is >_>. Kijk die site maar is alle laptops worden getest voor een val van 2 meter hoogte, en dan zit er nog geen krasje op. Laat maar is een Asus, Toshiba of sony van 2 meter hoogte vallen, kun je ze weggooien. LOOOOL! Welke kneus laat er nu ook zijn laptop van 2 meter hoogte vallen? Wat woody bedoelt is dat het bewezen is dat Asus, Toshiba en Sony de minste hardwaretechnische problemen vertonen na 3 jaar gebruik. PS: Ik geloof trouwens geen zak van je verhaaltje, elke laptop die je van 2 m hoogte laat vallen heeft op z'n minst een krasje. Lenovo geeft een garantie van 5 jaar mee op Hardware, En: Lenovo heeft alles van binnen beveiligd met een rubberachtige stof dat als hij valt niks beschadigd raakt. Lenovo is Heilig op gebied van betrouwbaarheid
MegaPilot Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 Grappig dat dat filmpje dat jij post door Lenovo zelf is geüpload, verbaast me niks.
Wrieh Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 Grappig dat dat filmpje dat jij post door Lenovo zelf is geüpload, verbaast me niks. Dat ding is al half los geschroefd :')
Teh_Ninja Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 Om hier nog even op aan te haken, op het gebied van Windows laptops zweer ik ook bij Lenovo, in het hogere segment althans. Je moet echter wel onderscheid maken. De ThinkPad serie, wat origineel IBM was, heeft niks te maken met de IdeaPad serie etc. Het verschil is dat de ThinkPad voor de professionele markt bedoelt is, en de IdeaPad serie voor de consumentenmarkt. Daarnaast post Wrieh over de X1. Deze kan inderdaad tegen een stootje, maar dit geldt niet voor alle ThinkPad laptops en zeker niet voor de consumentenlijn.
michael50000 Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 (bewerkt) HAHAHAHAHA wat lees ik hier nu toch MIJN GOD. Paar feitjes: Maar hou rekening met het volgende: Dit gaat over de ThinkPad reeks, NIET over hun andere producten. - Goeie bedrijven gebruiken Lenovo, omdat ze zeer lang meegaan - Ik ken persoonlijk iemand waarbij de Lenovo bij een crash door de voorruit is gegaan en op de autostrade is beland. De laptop werd opgepikt, en werkte nog gewoon - Lenovo is het enige merk dat men gebruikt in de RUIMTE omdat ze zo betrouwbaar zijn. Nasa is één van de meest foutloze bedrijven, dat zegt genoeg - Je mag ze laten vallen - Je mag vocht in het keyboard gieten van de meeste ThinkPads (niet allemaal), een glas water omstoten = geen stress - Ze staan al heel lang bekend om hun service, de beste die er is - Ze stammen af van eht IBM tijdperk, en nog steeds heeft IBM een heel stuk aandelen in Lenovo, omdat ze niet willen dat de kwaliteit er ooit op achteruit gaat Als er hier nu nog één persoon durft Lenovo onder merken als Sony plaatsen word ik gek, en ik ben een Sony lover, maar Lenovo is gewoon beter. Asus volgt zeer sterk achter Lenovo en is ook een topmerk. Maar zoals Teh_Ninja aangeeft, het gaat niet over de andere lijnen die ze hebben, dat zijn pure consumentenproducten, zoveel mogelijk specs voor zo weinig mogelijk geld zonder rekening te houden met andere zaken zoals een extreme levensduur. Je moet gewoon weten wat je koopt. Bewerkt: 17 augustus 2012 door michael50000
Recommended Posts