Nyltje Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 (bewerkt) Als ik een nieuwe pc koop, kan ik dan alle software die ik op mijn oude pc heb, op de nieuwe pc zetten? Zelf dacht ik aan een back-up maken en dan op die andere zetten? Maar als alle twee de computers een ander besturingssysteem hebben? Nyltje Bewerkt: 12 juli 2012 door nyltje Reageren
BoerTijger Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Je kunt een aantal dingen doen, je oude hardeschijf overplaatsen, van je gegevens idd een backup maken, het is net wat je zelf wilt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 (bewerkt) Bedankt Dus gwn een back-up maken van je oude pc en die op je nieuwe pc zetten? Bewerkt: 12 juli 2012 door nyltje Reageren
Hayte Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 Software zal waarschijnlijk niet werken, maar documenten en andere vormen van media (muziek, films, etc.) wel. Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2012 En als je de schijf erbij doet? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 13 juli 2012 Rapport Geplaatst: 13 juli 2012 Dan staat je software er wel gewoon op Reageren
RoL0 Geplaatst: 13 juli 2012 Rapport Geplaatst: 13 juli 2012 Als je bedoeld, programma's uit de Program Files map kopiëren van de oude naar de nieuwe computer: niet doen, in het registery en weet ik waar voor plaatsen worden bestanden geplaatst die bovendien absoluut naar elkaar verwijzen waardoor alles exact op dezelfde plaats zou moeten staan om te werken. Wanneer je twee verschillende besturingssystemen gebruikt moet je er al helemaal niet over beginnen, soms is de software net iets aangepast. Documenten/muziek/video's etc. kun je gewoon kopiëren, programma's moet je gewoon opnieuw installeren. Reageren
Nyltje Geplaatst: 15 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2012 Een backup is volgens mij ook dat hij de registery kopieert, of niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.