Jeremy. Geplaatst: 13 juli 2012 Rapport Geplaatst: 13 juli 2012 Laatst weer is wat gemaakt met photoshop CS5: Ray Charles: Drake: Hope u like it Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 15 juli 2012 Rapport Geplaatst: 15 juli 2012 1. Op het eerste gezicht een prima design, leuke effecten met die muzieknoten ook. Je tekst is prima en past goed bij het onderwerp van je design, ook de plaatsing er van is goed. De texture/smudge die je als achtergrond hebt gebruikt komt ook goed tot zijn recht en houdt een beetje rust in je design. Je light source vind ik een beetje vreemd, zowel de plaatsing als de grootte er van. Je kan duidelijk zien dat het licht op de render van linksboven komt, dus zou je ook de light source linksboven moeten zetten. De light source is ook te klein om eigenlijk echt als light source te fungeren. Ik raad zelf aan om de light source niet te zichtbaar te maken, maar als een groot geheel naar beneden te laten komen. Probeer linksboven anders eens het randje van een 200-300px soft brush te gebruiken als light source. Je border vind ik zelf niet helemaal passen en ik denk dat je design zonder border er iets beter uit zou zien. Verder ziet het er prima uit. 2. Ah, ziet er ook op het eerste gezicht niet slecht uit. Het eerste wat me opviel is dat je kleur met zwart wit hebt gecombineerd, dat ziet er meestal wel leuk uit, zo ook hier. De plaatsing van je render is goed en het is leuk om te zien dat je (bewust of onbewust) de regel van derden hebt gebruikt. Je border past hier wel prima in vergelijking met je Ray Charles design, dat komt denk ik door de relatief kleine dimensies van je signature. Het font van je tekst heb je wederom goed uitgekozen, maar ik ben minder over de plaatsing te spreken. Probeer de tekst in de meeste gevallen dichter bij je render te plaatsen, anders kan de tekst vaak iets te veel opvallen en de aandacht wegtrekken van de rest van je design. De rechthoek met die clipping mask vind ik eigenlijk onnodig omdat deze ook te veel opvalt. Ook hier denk ik dat het beter had gestaan als deze dichter bij je render had gestaan. Ik vind trouwens dat je het design iets te veel gesharpened hebt, maar dat is eigenlijk maar een klein puntje. Mits je deze verbeterpunten opvolgt kom je denk ik wel met een vrij grote leegte te zitten in je signature, deze kan je natuurlijk opvullen naar eigen inzicht zolang de effecten maar niet te erg opvallen naast je render. Reageren
Jeremy. Geplaatst: 16 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 Dankjewel voor je tips! Hier heb ik wat aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.