Hollo Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Ben druk bezig met 100% halen, en was even in de war met de spray tags. Het lijkt erop dat 7 in de buurt van 8 moet zijn. 6 moet op de plaats van 7 zijn. 14 is dezelfde als 15 !!! (in de walkthrough is deze postie uit verschillende hoeken 'gefotografeerd', met carl in andere outfits) en dus 14 moet dus op de plaats van 6 staan. Bewerkt: 9 juli 2005 door Hollo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 6 staat onder die billboard, bij de weg, onderaan tegen een trap. Het is een oranje spray tegen een donkeroranje muur dus je ziet hem erg slecht. Moet je even zoeken. 14 en 15 weet ik niet waar je het over hebt..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Als je alle tags sprayt dan krijg je toch niet meer procenten erbij? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Als je alle tags sprayt dan krijg je toch niet meer procenten erbij? :huh: Volgens mij ook niet, zijn gewoon soort Collectables d8 ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Als je alle tags sprayt dan krijg je toch niet meer procenten erbij? :huh: jawel, daar krijg je meer % van. Netzoals die hoefijzers, oysters, photoops. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hollo Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) 6 staat onder die billboard, bij de weg, onderaan tegen een trap. Het is een oranje spray tegen een donkeroranje muur dus je ziet hem erg slecht. Moet je even zoeken.14 en 15 weet ik niet waar je het over hebt..? MClaw, ik heb nog eens goed gekeken, en het is als volgt (is wat moeilijk uit te leggen) Op de kaart staan de bolletjes (posities) goed getekend. Maar als je klikt op de tags voor de close-up foto, dan klopt het e.e.a. niet: Tag 06: op de foto krijg je die van bolletje 7 (tussen twee huizen) Tag 07: op de foto krijg je die van een ander (Tag 8 misschien bij de kust?) Tag 13: hoort bij bolletje 14 Tag 14: krijg je dezelfde foto als bij Tag15 (en ook bolletje 15 - uit een andere hoek) Tag 15: is dus correct (zowel bolletje als foto) En ook de foto van bolletje 6 is er niet (inderdaad, deze is oranje onderaan de trap. moeilijk te vinden. ben er tig keer voorbij gelopen) Ik ben normaliter niet zo'n mierenneuker, maar als je per ongeluk een tag 'vergeet', kun je weer opnieuw beginnen! Bewerkt: 10 juli 2005 door Hollo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.