Jump to content

Escuela of the Streets


ehm...ikweetgeennaam

Recommended Posts

Hoe haal je de eerste missie van M (esculada of the streets) of zoiets...? Telkens als ik namelijk bij het gebouw aankom zijn de dealers nergens te vinden...?

>>> Door Guardian1980: Topictitel aangepast.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je wel binnen gekomen? Dit kan door de ruit kapot te maken met een baksteen bijvoorbeeld, op het slot van de deur te schieten of via het gebouw er naast het dak op te gaan en via het raam naar binnen springen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je tijdens de achtervolging wel op een goede afstand van de dealer gebleven? Als je teveel afstand houdt raak je de dealer uit het oog en is de missie gefaald, het pand zal dan leeg zijn als je er toch komt. Als je te dichtbij komt, wordt je opgemerkt, en ook dan faal je de missie. Kijk anders even op

, misschien kan je zo zien of je misschien iets verkeerd doet.
Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat een bekende bug in deze missie. Als je dan met Manny die wagen achtervolgt, zegt ie op een gegeven moment "park up behind him", maar er verschijnt geen missie-icoontje of zo, en dan moet je achter die auto parkeren maar als je dat doet, gebeurt er ook niets.

Probeer de missie nog eens en kijk of het lukt om achter die auto te parkeren. Zo niet, dan weet ik niet precies hoe de bug verholpen wordt, maar ik denk dat je dan moet patchen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...