Msigamer08 Geplaatst: 15 juli 2012 Rapport Geplaatst: 15 juli 2012 Hallo Ik heb sinds 3 dagen gta terug geinstaleerd via steam dit ging allemaal goed Tot dat ik moest inloggen via social club dat ging goed. Toen starte gta ik logde in via live en ik wilde wat multiplayer gaan doen dus ik dat via de telefoon doen zegtie je moet ingelogd zijn via social dat was ik nou ja nog maar keertje proberen toen ik inlogde via social kwam het volgende vervelende onduidelijke probleem Ik moet zogenaamd mijn account linken maar met wat? Kreeg wel een link die heb ik gevolgd en heb hem aan twitter,facebook,xbox360 live toegevoegd Maar nog steeds blijft die zeuren over linken???? Iemand ervaring er mee ? Reageren
Davedavy Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 Kun je misschien een screenshot maken van de melding die de Social Club geeft? Ik kan het namelijk niet opmaken uit je verhaal. Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 16 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 (bewerkt) Oke Hier een foto En als ik op link gamertag klik kom ik op de site van social club uit Bewerkt: 16 juli 2012 door Msigamer08 Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 16 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 (bewerkt) Langzame zooi hier Het is 1 dag geleden dan ik reacties had Bewerkt: 17 juli 2012 door Msigamer08 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.