Jump to content

Cops and robberts probleem


P.ZAAL

Recommended Posts

Hoi bij Crazycops and Robberts 0.3 ben ik sinds 3 dagen geregistreerd en ik had vanmiddag 58 punten en ik log nu net weer in zit ik opeens in de bak voor 2 minuten en staat me score opeens op -1 :? hoe kan dit bij andere mensen die wel meer dan 1000 punten hebben bewaart die de score wel :? en bij mij word die iedere keer weer op 0 gezet :? ik vraag me uberhoud dan nog af wat tegisteren daar nog voor nut heeft ik log naar mijn idee in voor niks kan ik naar mijn inzicht nog beter zonder acount gaan spelen :?

Wat kan ik tegen dit probleem doen??

Bewerkt: door P.ZAAL
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wat kan ik tegen dit probleem doen??

De meeste beginners weten nog niet dat je in iedere stad een andere gozer speelt, dus in totaal speel je 3 verschillende levens. Iedere week eindigt op 0:00 tussen Zondag en Maandag. De volgorde van steden is: Los Santos > Las Venturas > San Fierro.

Als je geregistreerd bent is het onmogelijk dat gegevens plotseling verandert zijn tenzij de server een roll-back heeft gehad of je account gehacked is.

Ik hoop dat ik je genoeg geïnformeerd hebt.

Groeten,

Sebastiaan. (Regular-Player)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik speelde daar ook heel lang op, maar ik kan hun huidig IP adres nergens meer vinden. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze hier te posten?

Dit topic komt van 31 juli 2012, een nogal grote bump.

Maar ik zal hun website via een privebericht sturen, omdat het niet de bedoeling is dat iedereen hier links en ip's plaatst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde daar ook heel lang op, maar ik kan hun huidig IP adres nergens meer vinden. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze hier te posten?

Dit topic komt van 31 juli 2012, een nogal grote bump.

Maar ik zal hun website via een privebericht sturen, omdat het niet de bedoeling is dat iedereen hier links en ip's plaatst.

Owja, nu weet ik weer waarom ik hier zolang ben weggebleven. Iedereen waant zich moderator ;)

Bewerkt: door kristof01
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde daar ook heel lang op, maar ik kan hun huidig IP adres nergens meer vinden. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze hier te posten?

Dit topic komt van 31 juli 2012, een nogal grote bump.

Maar ik zal hun website via een privebericht sturen, omdat het niet de bedoeling is dat iedereen hier links en ip's plaatst.

Owja, nu weet ik weer waarom ik hier zolang ben weggebleven. Iedereen waant zich moderator ;)

We proberen je alleen te helpen, als je er zo over denkt moet je dat zelf weten. Maar verwacht dan geen hulp van iemand.

Want oh oh, wat is het moeilijk om Crazybobs in Google te typen.

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...